Reign of Guilds – MMORPG z czarną magią, non-targetem i pierwszoosobowym widokiem!
Właśnie takie gry MMORPG chcemy oglądać, a nie to, co kilka miesięcy spływa do nas z azjatyckiego kontynentu.
Reign to Guilds zapowiada się naprawdę świetnie. Prace nad grą powoli dobiegają końca. Już niedługo powinniśmy zakosztować tych wszystkich rzeczy, jakie obiecali nam twórcy gry.
Czyli:
Otwarty świat wzorowany na Średniowieczu (z elementami fantasy i czarnej magii).
Dwa wrogie kontynenty z wewnętrznym państewkami oraz zamkami.
Gildie będą mogły podbijać obszary, co zapewni im dostęp do surowców.
„Wszystkie zasoby są dostępne w otwartym świecie i rozmieszczone nierównomiernie w hrabstwach i kontynentach.”
Szefowie gildii będą mogli uzyskać tytuł „Hrabiego” i nałożyć podatki na dane obszary.
Równocześnie dbając o dobrobyt swojego terytorium, bo tylko tak utrzymamy wszystkie gałęzie przemysłu.
- Pierwszoosobowy widok
- Walka non-target
- Włączone friendly-fire (możemy zranić swoich kompanów)
- Otwarte-PvP
- Utrata expa i przedmiotów w czasie śmierci
- Karma System
- Sojusze, polityka, transporty towarów
- Super zaawansowany crafting z tysiącami możliwości dla danego przedmiotu
W czasie Early Access Reign of Guilds będzie działał w systemie Buy-To-Play. Po oficjalnej premierze zmieni się w Pay-To-Play, bo podobno tylko w ten sposób będzie można zachować uczciwe zasady gry.
Wczesny Dostęp jest spodziewany w Q3 2020 (lipiec – wrzesień). Czekamy.