Reklama w Thorem pomogła. TRAHA cieszy się rekordowym zainteresowaniem
W ubiegłym tygodniu Nexon wypuścił serię materiałów promujących TRAHA. W tym bardzo ciepło przyjęty filmik, w którym Chris Hemsworth (wcielający się w „Avengersach” w postać Thora) w klimatyczny sposób reklamuję grę.
Chyba opłaciło się wydać kupę dolarów na promocję, bo TRAHA cieszy się w Korei Południowej ogromną popularnością. Wystarczyło dwa dni, żeby do gry zarejestrował się milion osób!
Taka liczba byłaby świetnym wynikiem na europejskim rynku, a co dopiero w samej Korei Południowej, gdzie mieszka „tylko” 51 milionów osób.
To oczywiście rekord, jeśli chodzi o grę wideo (niepowiązaną z żadną marką) w tamtym kraju Żadna inna produkcja nie zgromadziła tylu rejestracji w tak krótkim czasie.
Słowo „traha” było również najczęściej poszukiwanym hasłem w koreańskiej wyszukiwarce. Szaleństwo!
Zapowiada się hit nad hitami.
Oficjalna premiera gry 18 kwietnia.