Rewolucja w Dota 2. Do gry weszły Wrodzone Zdolności i Aspekty Bohaterów
Rewolucja przez duże R, bo są to największe i najbardziej inwazyjne zmiany do rozgrywki od przynajmniej kilku lat.
Ale do rzeczy. Dzisiejsza aktualizacja 7.36 – oprócz gruntownego balansu postaci i przedmiotów – dodała do gry dwie całkowicie nowe funkcje, które kompletnie zamieszają metą w grze: Wrodzone Zdolności (Innate Abilities) oraz Aspekty Bohaterów (Hero Facets).
Wrodzone Zdolności to zdolności, które są obecne na bohaterze przez całą grę, od samego początku każdego meczu. Każdy bohater ma unikalną Wrodzoną umiejętność, która zapewnia mu jakiś rodzaj bonusu.
Niektóre z nich przyznają bohaterowi unikalny efekt. Przykładowo Faceless Void spowalnia pociski pochodzące od ataków wroga w zasięgu, a Dawnbreaker odkrywa całą mapę dla swoich sojuszników po wschodzie Słońca.
Równie fajnie wygląda Aspekty Bohaterów. To opcje dostosowywania bohatera, które umożliwiają lepsze dopasowanie stylu gry bohatera do konkretnego meczu lub preferencji gracza. Aspekty są specyficzne dla bohaterów: Każdy bohater ma co najmniej dwa Aspekty i każdy gracz może wybrać preferowany aspekt w czasie strategii na początku każdego meczu.
Czyli przed meczem będziemy mogli wybrać jeden z dwóch unikalnych dla bohatera Aspektów, który – naszym zdaniem – sprawdzi się lepiej w rozgrywce.
Na przykład Wraith King może wybierać pomiędzy przywoływaniem szkieletów lub zadawaniem dodatkowych obrażeń od klątwy podczas ataku.
***
Wszystkie szczegóły i pełny spis Wrodzonych Umiejętności + Aspektów Bohaterów znajdziecie TUTAJ.