Rewolucja w PUBG! Przejście na Unreal Engine 5 i zniszczalne otoczenie!
PUBG, PUBG: Battlegrounds lub Playerunknown's Battlegrounds to dobrze znana produkcja, która 7 lat temu rozpoczęła modę na gatunek battle royale. Co prawda szaleństwo na ten tytuł już minęło, tak nadal ma on na koncie rekord na Steamie – 3 257 248 jednocześnie zalogowanych! Takich liczb PUBG już nie kręci, ale nadal dobrze się trzyma.
Kto jednak wie, czy rok 2024 nie okaże się powrotem Playerunknown's Battlegrounds na tron? Twórcy zapowiedzieli bogate plany na rozwój swojego battle royale’a. Wśród nowości jest przejście na silnik Unreal Engine 5, który zapewnić ma zniszczalne otoczenie! Gracze PUBG mogą liczyć na dedykowane mechaniki, a także zupełnie nową grafikę. Wspomniano również o zawartości przygotowanej właśnie przez społeczność.
Pierwsze funkcje związane ze zniszczalnym środowiskiem trafią do PUBG już w kwietniu. Zapowiedziano również rywalizację „drużyna kontra drużyna”. W ramach drużyny rywalizujcie z przeciwnym zespołem pod względem punktów, monitorujcie zmieniający się wynik w czasie rzeczywistym i sięgnijcie po serię drużynowych zwycięstw, przy okazji zdobywając różne nagrody. Udział w rywalizacji jest dobrowolny, przez co konkurować ze sobą będą tylko drużyny, które się zgłoszą.
Dla graczy szukających lżejszej zabawy, z dala od wysokiej stawki battle royale, twórcy zamierzają udoskonalić i rozszerzyć tryby specjalne. Tryb PvE „Pozostawieni”, przedstawiony przy okazji ostatniego Halloween, został ciepło przyjęty dzięki swojej roli w łagodzeniu często odczuwanej frustracji związanej z grą PvP. Celem deweloperów jest stałe rozbudowywanie tego trybu w regularnych, cokwartalnych aktualizacjach, by ugruntować jego pozycję stałego elementu programu obok drużynowego deathmatchu i intensywnego battle royale.
Pojawią się również progresywne skórki, lepsze dobieranie graczy, lepsze boty, rotacja map, a także wzmożona walka z oszustami. Szczegóły znajdziecie tutaj.