Rift i nowa pani „Community Manager”
„Community Manager” to odpowiedzialna funkcja w grach, w których kontakt ze społecznością jest nader istotny. Mam tutaj na myśli przede wszystkim wszelkiego rodzaju produkcje MMO. Nie dziwne zatem, że zmiana dotychczasowego pracownika wywołuje lawinę pytań. Koniec świata? Zamykają serwery? Lubię placki?
Trion Worlds w ostatnich tygodniach wymienia swoją załogę. Tym razem wysłali na żer swojej społeczności niejaką Jennifer “Yaviey” Bridges, która obejmie funkcję „Community Managera” Rifta. Pracowała już na podobnym stanowisku przy EverQuest II, Dragon’s Prophet, Vanguard: Saga of Heroes, WildStar, czy Lineage II.
„Hail and well met, Ascended! My name is Jennifer Bridges, but you can call me Yaviey (Yah-VEE-yay). I am your brand-new Community Manager for RIFT! I’m giddy and excited to be here with such a wonderful and vibrant community.”
Jeśli zaś chodzi o reakcje na zmianę, to te przede wszystkim są pozytywne. Gracze cieszą się, że Rift otrzymał swojego(ją) CM-a z którym mogą się komunikować. Pojawiają się jednak głosy, że brak doświadczenia „Yaviey” z grą może być sporą przeszkodą. Z drugiej strony, główna zainteresowana zadeklarowała, że rozpoczyna swoją przygodą z Riftem od samego początku. Grała w niego podczas bety i przy starcie – ma zatem świadomość, że wiele przez ten czas się zmieniło.
Czy podoła swojej funkcji? Pożyjemy, zobaczymy! Na koniec dodam, że Linda “Brasse” Carlson nie odchodzi z Rifta – zwyczajnie zajmie się czymś innym 😊.