Rising Fire powinien zadowolić wszystkich (smutnych) fanów FireFall. Ta gra idealnie nadaje się na jego zastępcę
Widok third person? ✓
Widok first person? ✓
Shooterowy system walki? ✓
Klimat science-fiction? ✓
Duże bossy? ✓
PvP? ✓
Dziesiątki tysięcy kombinacji broni? ✓
Sami widzicie, że Rising Fire (Online) posiada wszystko, co powinien mieć dobry MMOTPS/FPS. Chińska produkcja idealnie nadaje się na następcę/zastępcę dla zamkniętego w ubiegłym tygodniu – chlip, chlip - FireFall. Ponadto posiada element, którego nie miał produkt Red 5 Studios, a przynajmniej nie w tak zaawansowanym trybie. Chodzi o „epickie” walki z bossami, czasami nawet kilkunastokrotnie większymi od naszego bohatera lub bohaterki. Pamiętacie chyba debiutancki trailer z Rising Fire i zapadający w pamięć widok postaci na tle ogromnego stwora.
Kilka dni temu, w Chinach, wystartowały zamknięte testy Rising Fire. Stąd właśnie płyną do nas gameplay’e. Dużo gameplay’ów. Oglądajcie, bo zanim gierka dotrze do Europy (mamy nadzieję, że dotrze), to minie wiele miesięcy.