Royal Bloood - nad tą grą pracuje obecnie 100 osób. Dostaniemy masowe walki PvP i mnóstwo innych rzeczy
Mobilne gry MMORPG nie są już tylko ze spłaszczonymi wersjami swoich pecetowych odpowiedników. Coraz częściej mamy do czynienia z rozbudowanymi produkcjami, które pod wieloma względami przebijają zawstydzają większe i bogatsze tytuły. Gra mobilna nie jest już synonimem obciachu i casualizacji.
Potwierdza to Royal Blood – nowy MMObilniak stworzony na silniku Unity Engine, nad którym pracuje obecnie (uwaga!) sto osób. Z liczbą „100” wiąże się jeszcze jedna historia. Otóż w grze będą istnieć masowe walki PvP (Realm vs Realm) z udziałem – w sumie – 200 osób, ściślej mówiąc 100vs100. Trudno to sobie wyobrazić, prawda?
Nie tylko ze względu na techniczne ograniczenia telefonu lub tableta (200 osób na kilkucalowym ekranie – hardkor), ale fakt, że World of Warcraft, Blade & Soul, Neverwinter, Star Wars: The Old Republic i setki innych tytułów nigdy nie posiadały i wciąż nie posiadają tak rozbudowanych walk PvP.
Koreańska premiera Royal Blood jesienią tego roku. Globalna zaraz potem.