Rozpoczęła się naprawa Path of Exile 2. Oto zmiany, które zaszły lub zajdą w grze

Dziś rano ukazał się obszerny komunikat Grinding Gear Games, który jest odpowiedzią na cały ten hejt, zamieszanie, krytykę powstałą po premierze “Dawn of the Hunt”.
Co prawda Nowozelandczycy nie mówią wprost, że zawalili sprawę i wydali najgorszą albo jedną z najgorszych aktualizacji w historii serii PoE, ale między wierszami można wyczytać, że sprawa ich poruszyła i zamierzają to odkręcić.
Oto lista zmian, które albo już zostały częściowo wprowadzone albo trafią do Path of Exile 2 w najbliższym czasie:
- Poprawienie wrażeń dla Parry (Huntress), bo duża część mocy klasy jest ukryta właśnie za tą mechaniką
- Zwiększenie życia i obrażeń dla minionów
- Obniżenie życia potworków o 25% dla większości kampanii fabularnej
- Zbyt wysoki bonus do życia dla rzadkich stworów – HP tych mobków spadło o 60%
- Zbyt duże i rozległe mapy (GGG to bada i wprowadza więcej checkpointów)
- Naprawa błędów technicznych na czele z „Failed to deserialise object”
- Awaria sterownika Nvidia powodująca crashe (fix ma być gotowy w ciągu kilku dni)
- Dodanie systemu dodawania zakładek do lokalizacji na mapie Atlasu
Dobry początek, choć zdajemy sobie sprawę (Grinding Gear Games też zdaje sobie sprawę), że bolączek Path of Exile 2: Dawn of the Hunt jest znacznie więcej.
Oby się nie okazało, że przez kolene tygodnie będziemy obserwować łatanie patcha, a obiecany dodatek-liga do Path of Exile 1 znowu zostanie odsunięty w czasie (choć GGG obiecało się nim zająć zaraz po premierze “Dawn of the Hunt”).