Runes of Magic nie zostanie wyłączony. GameForge prezentuje przyszłość gry

Dokładnie tydzień temu popełniliśmy newsa, w którym narzekaliśmy na brak rozwoju Runes of Magic i że przyszłość gry jest niepewna.
Aż tu nagle Product Manager RoM-a opublikował długi artykuł o tym, nad czym pracuje zespół deweloperski i co trafi na serwery w 2026 roku (potwierdzając tym samym, że Runes of Magic nie zostanie wyłączony).
Przypadek? Pewnie tak, bo nie jesteśmy aż tak próżni, żeby myśleć, że włodarze GameForge czytają nasz portal i reagują na krytykę:)
No dobra, to co trafi do Runes of Magic w 2026 roku?
- Nowa mapa - Oneiros (zdjęcia poniżej)
- Nowe potworki
- Nowy poziom maksymalny (ze 100 na 108 lvl)
- Nowe rangi zbieractwa i craftingu
- Balans klas
- Nowe lub ulepszone umiejętności dla klas
- Nowy system poziomów szczytu
- Poziomy szczytu kończą się już na 10 i nie są wymagane do aktywnej gry ani do uzyskania dostępu do nowych treści.
- Funkcjonują podobnie jak "sezon przepustki bitewnej"
- Po osiągnięciu nowego poziomu otrzymacie nową walutę, którą będzie można zbierać i wymieniać na ekskluzywne nagrody (np. wierzchowce, zestawy skinów, tytuły, przedmioty użytkowe itp.)
“Wraz z wprowadzeniem nowego systemu poziomy szczytu wszystkich postaci zostaną zresetowane do 0. Ponieważ jednak wiemy, ile czasu i wysiłku włożyliście w zdobywanie swoich poziomów szczytu, chcemy to uszanować. Plan wygląda następująco”:
- Wraz z resetem lub zmianą systemu Wasz obecny poziom szczytu zostanie podzielony przez 4, a uzyskany wynik określi przewagę poziomu, z jaką rozpoczniecie na nowym poziomie maksymalnym.
Więcej TUTAJ.


