RuneScape ulepsza swój system walki

Dodany przez guru około rok temu
10 2383
RuneScape ulepsza swój system walki

Wprowadzenie Nekromancji do RuneScape (nowego skilla, nowego sposobu rozgrywki) spowodowało, że starsze style walki zaczęły wyglądać statycznie, nieatrakcyjnie i po prostu słabo.

Dlatego Jagex zamierza ulepszyć/udoskonalić cały system walki w RS, zaczynając… od teraz. Rozpoczęła się już wersja beta, która ma na celu zapoznanie się fanów RuneScape z proponowanymi zmianami.

Kluczowe zmiany:

  • Zwiększenie „limitu obrażeń” dla wszystkich stylów walki
  • Usunięcie szansy na trafienie i dodanie skalowania obrażeń opartego na % szansy na trafienie
  • Uproszczony system uderzenia krytycznego dla wszystkich stylów walki
  • Szansa na trafienie krytyczne: domyślnie 10% dla wszystkich stylów

W miarę postępu wersji beta postaramy się uwzględnić inne zmiany w stylach walki i udoskonalić tożsamość każdego stylu. Razem możemy pracować nad unowocześnieniem stylu i przebiegu walki!

Równocześnie mają też nastąpić pewne poprawki dla Nekromancji. Poprawki, czyli głównie nerfy, bo Nekromancja – według Jagexu, ale także społeczności – jest zbyt silna i wymaga korekty.

Wszystko będzie jednak zależeć od opinii fanów. Po ostatniej giga-aferze Jagex jest szczególnie uczulony i nie chce robić niczego, co byłoby niezgodne z fanami.

 Więcej TUTAJ i TUTAJ.

 


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube