RuneScape ulepsza swój system walki
Wprowadzenie Nekromancji do RuneScape (nowego skilla, nowego sposobu rozgrywki) spowodowało, że starsze style walki zaczęły wyglądać statycznie, nieatrakcyjnie i po prostu słabo.
Dlatego Jagex zamierza ulepszyć/udoskonalić cały system walki w RS, zaczynając… od teraz. Rozpoczęła się już wersja beta, która ma na celu zapoznanie się fanów RuneScape z proponowanymi zmianami.
Kluczowe zmiany:
- Zwiększenie „limitu obrażeń” dla wszystkich stylów walki
- Usunięcie szansy na trafienie i dodanie skalowania obrażeń opartego na % szansy na trafienie
- Uproszczony system uderzenia krytycznego dla wszystkich stylów walki
- Szansa na trafienie krytyczne: domyślnie 10% dla wszystkich stylów
W miarę postępu wersji beta postaramy się uwzględnić inne zmiany w stylach walki i udoskonalić tożsamość każdego stylu. Razem możemy pracować nad unowocześnieniem stylu i przebiegu walki!
Równocześnie mają też nastąpić pewne poprawki dla Nekromancji. Poprawki, czyli głównie nerfy, bo Nekromancja – według Jagexu, ale także społeczności – jest zbyt silna i wymaga korekty.
Wszystko będzie jednak zależeć od opinii fanów. Po ostatniej giga-aferze Jagex jest szczególnie uczulony i nie chce robić niczego, co byłoby niezgodne z fanami.