Rust wzbogaca się o tyrolki oraz tory kolejowe
Rust to jeden z tych tytułów, który faktycznie wyszedł z Early Accessu, ale dalej jest aktywnie rozwijany. Twórcy dotrzymują słowa na temat comiesięcznych aktualizacji i tym razem serwują nam tyrolki oraz tory kolejowe.
Ta ostatnia nowość nie jest jeszcze w pełni ukończona. Tak właściwie to jej pierwsza iteracja, która jest dostępna na każdej mapie „większej niż 4250”. Rozkład torów generowany jest proceduralnie, ale zawsze zapętla się dookoła całej wyspy, a także w tym momencie zawiera tylko jedną, połączoną szynę. Dodatkowo, nie służy póki co do niczego. W przyszłości pojawią się jednak pociągi oraz inne obiekty wykorzystujące tory. Na ten moment zespół testuje w praktyce jak działa system generowania torów.
Czy Rust wprowadził zatem coś używalnego? Tak, tyrolki (zipline), które ułatwić mają poruszanie się po mapie. Uważajcie tylko na linie napięcia do których ten system transportu został podłączony. Na tyrolkach można się rozpędzać, a także zeskakiwać z nich w dowolnym momencie. Oczywiście na własną odpowiedzialność.
Aktualizacja dodała osiemnaście nowych osiągnieć, a także garść innych usprawnień. Na 14 kwietnia z kolei zaplanowano zawody między influencerami. 80 gwiazd Twitcha będzie rywalizowało ze sobą w dwóch drużynach: North America (team Disguised Toast) kontra Europe i Ameryka Łacińska (team Alexby11). W puli nagród znalazło się 100 tysięcy dolarów. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj.