SCUM sprzedaje się jak świeże bułeczki. Tak samo zaczynał jednak DayZ
Firmy Gamepires (producent) oraz Devolver Digital (wydawca) mają powody do radości. Ich survivalowy SCUM sprzedaje się w imponującym tempie.
Od premiery (Early Access) minęły trzy tygodnie, a SCUM znalazł już milion nabywców. Biorąc pod uwagę charakter gry, można to chyba uznać za sukces. Bardzo duży sukces.
Oby tylko nie było powtórki z DayZ. Tamten survival też sprzedawał się wyśmienicie, najgorsze przyszło jednak potem. Zamiast rozwijać grę i starać się jak najszybciej wydać wersję 1.0, Bohemia Interactive osiadła na laurach, czego efektem jest prawie 5. lat niebytu we Wczesnym Dostępie i metka jednej z najbardziej znienawidzonych gier na Steamie.
Mamy nadzieję, że twórcy SCUM uczą się na błędach konkurentów i sodówka nie uderzy im do głowy. Szkoda byłoby stracić taki tytuł.
SCUM kosztuje 72 zł.