Sea of Thieves pochwaliło się 2 miliony graczy
Na Sea of Thieves ostatnio narzekamy, chociaż nikt nie zaprzeczy, że klimatu produkcji zdecydowanie nie brakuje. Czy tytuł ma szansę przyciągnąć więcej osób lub utrzymać się na rynku przez dłużej? Wszystko w zasadzie zależy od deweloperów. Ostatnio gracze musieli ściągać całą grę od nowa, bowiem wprowadzono do niej mnóstwo poprawek. Usunięto również karę w postaci płacenia złota, gdy nasz pirat umrze – tego podobno chciała społeczność. Jeśli zatem Rare uda się szybko wprowadzić aktualizacje z zawartością, to być może ta łajba utrzyma się dłużej!
Zaplecze do tego mają idealne. Okazuje się bowiem, że w pierwszy tydzień w Sea of Thieves zagrało ponad 2 miliony graczy. Jest to naprawdę bardzo dobry wynik – piracki tytuł to jak na razie najlepiej sprzedająca się nowa marka od Microsoft Studios na Windows 10.
Co jednak ciekawe, w liczbie sprzedanych egzemplarzy NIE są uwzględnione są osoby, które mają dostęp do Sea of Thieves za pośrednictwem usługi Game Pass. Biorąc pod uwagę, że sama gra kosztuje ponad 200 złotych, a Game Pass jest stosunkowo tani (można mieć go nawet przez 2 tygodnie za darmo), to liczba sprzedanych kopii może być również całkiem spora. Tak przynajmniej sugerują deweloperzy.
Jak zatem myślicie, Sea of Thieves podzieli los No Man's Sky, czy uda mu się zachować przy sobie społeczność?
Fastest selling IP does not include Game Pass #s.
— Aaron "Greenbeard" 🏴☠️🍌 (@aarongreenberg) 28 marca 2018