Sea of Thieves zapowiada rewolucję w sezonach i płatne prywatne serwery

Dodany przez PefriX 4 dni temu
1 1133
 Sea of Thieves zapowiada rewolucję w sezonach i płatne prywatne serwery

Rare ogłosiło szereg kluczowych zmian w Sea of Thieves podczas pierwszego w historii Sea of Thieves Direct – specjalnej prezentacji poświęconej przyszłości gry. Studio zapowiedziało, że wydarzenia tego typu będą odbywać się co około pół roku, a najbliższe miesiące przyniosą rewolucję w sposobie rozwijania tytułu.

Już od nadchodzącego Sezonu 17 (skoncentrowanego wokół tematyki przemytników), sezony będą bardziej przemyślane i podzielone na trzy etapy:

  • Miesiąc 1: fokus na sandboksie i eksploracji
  • Miesiąc 2: większe i ciekawsze wydarzenia w grze (tzw. live events)
  • Miesiąc 3: wezwanie do akcji – w przypadku Sezonu 17., powrót Skeleton Forts

Rare przyznaje, że do tej pory zbyt często po prostu „dokładało nowe rzeczy”, zaniedbując ducha gry jako dynamicznego, żyjącego świata. Teraz ma się to zmienić – wraz z większym naciskiem na narrację i budowanie spójnej atmosfery w Sea of Thieves.

Jedną z najważniejszych nowości będzie Custom Seas, czyli możliwość tworzenia własnych, prywatnych serwerów z pełną kontrolą nad światem gry. Premiera planowana jest na 2026 rok, a dostęp do funkcji będzie wymagał subskrypcji. Rare tłumaczy to dużymi kosztami utrzymania i chęcią zapewnienia regularnych aktualizacji, czego – jak przyznają – w przeszłości czasem brakowało.

Wśród zapowiedzi pojawiła się także wzmianka o powrocie do narracyjnych aspektów Sea of Thieves, takich jak Adventures i Tall Tales, które w ostatnich sezonach ustępowały miejsca mechanikom i funkcjom. Czy to wszystko faktycznie przełoży się na lepszą przyszłość pirackiej produkcji?


1 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube