Sea of Thieves zmniejszy się o połowę
Czy w dzisiejszych czasach ktokolwiek przejmuje się, ile gigabajtów zajmują gry MMO? Wątpię. Technologia poszła tak bardzo do przodu, że chyba każdy szanujący się gamer posiada u siebie minimum 500-gigabajtowy dysk twardy.
Ale oczywiście nie pogniewamy się, gdy nasze ukochane gry będą ważyć jak najmniej.
Do takiego wniosku doszli też twórcy Sea of Thieves, którzy na początku lutego wypuszczą nową „lżejszą” wersję gry. Klient zostanie odchudzony prawie o połowę.
Dotyczy to zarówno pecetowej, jak i konsolowej edycji.
PC – 47 GB do 27 GB
Xbox One – 35 GB do 10 GB
Xbox One X – 47 GB do 25 GB
Jest tylko jeden problem. Wymagana będzie reainstalacja gry. Czyli usunięcie starego klienta oraz pobranie nowego (tego lżejszego).
Sea of Thieves to piracki (M)MO, który wystartował niemal rok temu. Cena gry wciąż utrzymuje się jednak w okolicach 100-150 zł.