Secret World Legends - dzisiejszy patch naprawia to, co było złe oraz wprowadza instancję z 10. poziomami trudności
News nadesłany przez użytkownika Avatar111pl. Dziękujemy!
Twórcy Secret World Legends nie próżnują - już dzisiaj (5 lipca) na serwery wchodzi nowy patch, który przynosi wyczekiwane zmiany i naprawia pewne problemy. Co ważne (o ile nie ważniejsze) wygląda na to, że Funcom słucha opinii graczy, bo wszystkie zmienione elementy były wcześniej "hejtowane" przez graczy.
1. Poprawa lootu z dungeonów, co chyba wszystkich cieszy. Większy drop broni i talizmanów, a do tego gwarantowany pierwszy drop itemka (losowego) z dungeona każdego dnia.
2. Zmiany w patronie (subskrypcji) - gracze narzekali, że chętnie wsparliby twórców gotówką, ale nie mają na co jej wydawać... więc dodali do patrona pare opcji typu podwojenie zdobywanych AP i SP czy darmowe teleporty. Uspokajam nowych w tej grze - zanim wbijecie 50 lvl, to już macie dwa lub nawet trzy odblokowane całe drzewka broni. Ponadto istnieje darmowy teleport co 30 minut, a przecież Secret World Legends nie jest grą, gdzie skaczemy między lokacjami co pięć minut
3. Zmniejszyli cenę za sprint lvl 2 i pierwsze odblokowanie nowej broni (nie licząc tych 2 wynikających z klasy - czyli teraz wybieramy klasę pod główną broń, a drugą sobie dokupujemy już pierwszego dnia
4. Malutki bonusik od Funcomu... powiększyli plecaki graczy o 10 slotów. Miło.
5. Najlepsze zostało na koniec - Elite Dungeony. Jakby komuś było za łatwo, to od teraz ma nową opcję. Elite Dungeony są w skali od 1 do 10, przy czym każdy wiekszy numerek oznacza trudniejszego dungeona, ale i lepszy loot. Będzie ciekawie.
Tutaj łapcie link do patcha - https://secretworldlegends.com/news/2-0-1-patch-preview/.