Seed udostępni narzędzia do walki z toksycznymi graczami
O tym projekcie mieliście szansę nie słyszeć. Jest niezwykle niszowy i nietypowy - Seed to symulator życia kolonii w koncepcji gry MMO.
„Mamy otrzymać stale żyjący świat, w którym my, gracze, będziemy musieli przetrwać. Deweloperzy nazywają swoją grę nieprzerwaną symulacją. My z kolei nie wcielimy się w konkretną jednostkę. Zamiast tego będziemy zarządzali grupą kolonistów.
Zarządzali to dobre słowo, bowiem nie będziemy nimi bezpośrednio sterowali. Nasi podopieczni będą mieli własną wolę, mogą nie wykonać czynności tak, jakbyśmy chcieli lub zwyczajnie odmówią podjęcia się zadania. Pozostawią nam z kolei wolną rękę w kwestii budowania oraz planowania ich dnia. Gdy się wylogujemy, oni dalej będą żyli w Seed i wykonywali określone czynności.”
Brzmi nietypowo, prawda? Deweloperzy z góry założyli, że część graczy postanowi być złośliwa wobec innych, dlatego już zapowiedzieli wprowadzenie narzędzi, które mają zwalczać trolli. Do tego poznaliśmy kilka szczegółów na temat projektu.
Gracze sami wybierają, w którym miejscu chcą rozpocząć zabawę – będzie możliwość wystartowania wspólnie ze znajomymi. Nie ma planów na wprowadzenie bezpiecznych stref, ale jeśli sytuacja z fanatykami PvP (gra nie jest na to nastawiona) będzie problematyczna, to takie coś powstanie.
Kolonie będą miały własne rządy, które oparte mają być na hierarchii oraz prawie profesorów z Harvardu. To właśnie w tym systemie tkwić ma klucz do walki z trollami. Społeczność otrzyma narzędzia, aby osobiście wykluczyć z grupy niepożądaną osobę.
Co ciekawe, pewne forma „zbrojenia” również wystąpi w Seed. Ma mieć mocno strategiczny aspekt w którym największą rolę odegra zmęczenie oraz głód naszych kolonistów.
Szczegóły znajdziecie tutaj.