SERAPH: In the Darkness to nowy sieciowy hack'n'slash i konkurent PoE & Diablo
Wielkimi krokami zbliża się premiera SERAPH: In the Darkness. To nowy sieciowy ARPG (hack’n’slash) utrzymany w klimacie dark fantasy, w którym…
"W „Wojnie Światła” pomiędzy aniołami i diabłami anioły współpracowały z ludźmi, aby zapieczętować diabły w piekle. Jednak z biegiem czasu ludzkie pragnienia stały się nienasycone, co doprowadziło do niekończącej się wojny, która zaczęła ogarniać świat. Ta wojna zrodziła nienawiść wśród ludzi, stopniowo osłabiając pieczęć na diabłach. Ostatecznie pieczęć została zniszczona, a świat stanął na krawędzi zagłady z powodu diabłów. W tych burzliwych czasach rozpoczęły się poszukiwania bohaterów, którzy pokonają diabły i ocalą rozpadający się świat."
Gra będzie bezpośrednim konkurentem dla Path of Exile czy Diablo 3/Diablo 4, jednakże najwięcej wspólnego SERAPH: In the Darkness ma z wcześniejszą częścią “diabełka”, a ściślej mówiąc z Diablo 2.
Najlepiej widać to po itemizacji, wyglądzie mini-mapy czy charakterystycznym właśnie dla Diablo 2 Drzewku Umiejętności.
Duży nacisk został położony na tryb sieciowy, aczkolwiek będzie można normalnie bawić się solo. Lub w grupie, jeśli oczywiście wolicie bawić się z przyjaciółmi.
Oprócz pięciu fabularnych Aktów, SERAPH zawiera też jakiś end-game, choć nie wiadomo, co to dokładnie jest (dungeony lub mapy a’la PoE).
W przeciwieństwie do tradycyjnych gier MMORPG, nie odczujesz stresu związanego z masową walką między graczami (PK). Możesz samodzielnie przechodzić rozgrywkę skupioną na zadaniach, zdobywając przedmioty, lub możesz tworzyć drużyny z graczami o podobnych poglądach, aby przemierzać lochy w celu szybszego gromadzenia przedmiotów. Seraph zapewnia przyjemną rozgrywkę niezależnie od tego, czy grasz solo, czy z innymi, bez stresu PK.
Póki co ujawniono trzy grywalne klasy – Barbarzyńcę, Czarodziejkę i Amazonkę – ale na premierę ma ich być dwa razy więcej.
https://store.steampowered.com/app/2589920/SERAPH__In_the_Darkness/