Shroud of the Avatar pracuje nad systemem kolejek PvP
Shroud of the Avatar może i nie podbiło rynku gier MMORPG, ale zdecydowanie utrzymuje się w swojej niszy. Projekt jest cały czas rozwijany i o dziwo graczy nie brakuje. Nie możemy tutaj mówić co prawda o mega popularności, ale jest z kim grać!
Deweloperzy zapowiedzieli, że pracują aktualnie nad specjalnym systemem kolejek PvP, który powinien zadebiutować w Shroud of the Avatar jeszcze w tym roku. Funkcja ta pozwoli zapisać się i spojrzeć na listę graczy, zainteresowanych walką. Podzieleni zostaną na specjalne kategorie, opisujące poziom ich mocy. Będziemy mogli wybrać przeciwnika (dokładnie jego zakres poziomowy), aby zmierzyć się z nim w walce.
Co ciekawe, jeśli zdecydujemy się na kogoś znacznie słabszego, o np. 20 poziomów, wtedy nie otrzymamy nagród. System premiować ma za to starcia z równymi lub silniejszymi od siebie. Początkowa wersja funkcji pozwoli jedynie dołączyć do zabawy, ale już zapowiedziano rozwój całości. Z czasem opcja ta pozwoli w Shroud of the Avatar na wybór mapy, limit poziomów, czy zdecydować o rankingowym PvP, czy przyjacielskim sparingu.
W pierwszej wersji systemu, kiedy przeciwnicy zostaną wybrani i zgodzą się na walkę, wtedy zostaną przeniesieni na losowe pole bitwy z losowym scenariuszem i będą walczyli, aż jeden z nich utrzyma się na nogach. Scenariusz będzie wpływał, jako modyfikator w walce, dodając ograniczenia czasowe, wprowadzając strefę śmierci, dodając zmniejszającą się arenę, czy zalewając teren lawą, bo czemu by nie?