Skyforge chce, aby konsolowe wersje dogoniły PC-ty w 2018 roku
Rok 2017 był całkiem zajęty dla Skyforge. W ciągu 12 miesięcy pojawiło się sporo nowości, a do tego sama gra zdążyła zadebiutować na Steamie, Xbox One, a nawet PlayStation 4. Niemal wszędzie już zatem można obudzić w sobie boskie moce i poczuć siłę nieśmiertelnego. Ewentualnie wybrać się na wycieczkę na księżyc.
W 2018 roku deweloperzy obiecują skupienie swoich sił na PvP. Co do aspektu PvE nie ma co narzekać, bowiem jest co robić. Twórcy zdają sobie jednak sprawę, że walka pomiędzy graczami nieco odstaje, zatem to ona powinna spodziewać się sporej ilości aktualizacji oraz nowości.
Prócz tego powinniśmy spodziewać się sporych modyfikacji interfejsu oraz monetyzacji. Największą nowością z kolei ma być próba dogonienia aktualnej wersji Skyforge na wszystkich platformach. To normalne, że gra jest w różnych stadiach na PC/XOne/PS4, skoro premiery na tych sprzętach miały miejsce w różnym czasie. Twórcy chcą jednak, aby wszystkie platformy się zrównały.
Dzięki temu będą mogli położyć większy nacisk na dodawaniu nowości. Teraz bowiem ogranicza ich fakt, że na platformę A wydają nowość, to na platformie B muszą wprowadzić coś zaległego i tak to się przeciąga. Zrównanie wersji Skyforge na każdym sprzęcie pozwoli, aby jedna aktualizacja była dostępna wszędzie. Pozwoli to przyśpieszyć same prace nad grą oraz wydawać do niej częściej, większą zawartość.
Czy im się to uda? Zobaczymy.