Skyforge pojawi się na PS4 oraz otrzyma kilka ułatwień
Niedawno zapowiedziano zmiany w Skyforge, które dotyczą Cathedral oraz Tower of Knowledge. Zainteresowanych zapraszam dalej.
Chcąc wyrównać szansę pomiędzy najlepszymi graczami, a tymi dopiero startującymi, Tower of Knowledge otrzyma pewne zmiany. Od rangi 1 do 10, koszt wykonywania badań będzie wzrastał, przy czym od rangi 11 osiągnie swoją maksymalną wartość. Każdy gracz będzie mógł wykonywać research 3 razy dziennie. Warto jednak zaznaczyć, że te osoby, które zgromadziły dużo „knowledge of enemies” otrzymają szansę na dodatkowy rozwój, ale za cenę stymulantów.
Naukowcy w wieży mogą tworzyć specjalne prototypy. Prototyp daje naszemu nieśmiertelnemu bonus do statystyk lub dodatkową właściwość. Podczas prowadzenia badań, możemy każdorazowo otrzymać tylko 1 prototyp. Nie trzeba używać ich od razu – w Tower of Knowledge odłożymy do 3 prototypów, z których można skorzystać przy innej okazji.
Poza tym, Cathedral powróci do łask, wraz z powrotem wyznawców. Czym więcej popleczników przyjdzie kierować ku nam swe modlitwy, tym więcej „might” nasz nieśmiertelny otrzyma. Przekonywanie śmiertelników do siebie nie będzie jednak proste – w Skyforge bowiem nie brakuje różnych bóstw. Przymusowe zatem będzie przeprowadzanie specjalnych (kosztownych) rytuałów. Można wykonać je 3 razy dziennie, ale przy użyciu stymulantów, ten limit zostaje zniesiony. Podczas normalnej gry również mamy szansę na zgarniecie nowych wyznawców – wystarczy im pomóc podczas przygód!
Warto dodać, że budząc coraz to większe zainteresowanie zwiększamy naszą szansę na otrzymanie boskiego błogosławieństwa, dającego kolejny bonus do statystyk. Inaczej niż przy prototypach, błogosławieństwa aktywowane są od razu i możemy mieć ich 3 w tym samym momencie. Warto dbać o swoich popleczników, bowiem niektórzy z nich mogą wręczyć nam prezenty.
Na koniec wspomnę jedynie, że już tej wiosny Skyforge ukaże się na konsoli PlayStation 4. Tak na marginesie, tylko mi się wydaje, że mamy do czynienia z P2W?