SOLO sprzedało ponad 200 000 kopii – to dużo, czy mało? To zależy…

Dodany przez PefriX ponad 3 lata temu
9 4512
SOLO sprzedało ponad 200 000 kopii – to dużo, czy mało? To zależy…

Swords of Legends Online to jedna z tych gorących premier lipca. W tym miesiącu czeka na nas jeszcze start bety New World, a za nami również debiut Crowfall. SOLO ma zatem spore szanse dalej przyciągać graczy spragnionych nowości. Gameforge informuje, że premierowy czas wydawanego przez nich MMORPG-a okazał się niezwykle owocny. Sprzedano bowiem ponad 200 tysięcy kopii gry!

Należy tutaj pamiętać, że Swords of Legends Online dystrybuowane jest w modelu Buy-to-Play. Czy zatem premierowe 200 tysięcy to dużo, czy mało? To zależy! Z jednej strony wynik ma prawo przyjemnie zaskoczyć, bowiem jest całkiem wysoki. Niemniej Gameforge nie podaje ile osób dokonało zwrotu gry przed rozegraniem 2 godzin. Biorąc pod uwagę komentarze na forach, takich graczy nie brakowało.

Sporo osób zwraca również uwagę, że te 200 tysięcy to wbrew pozorom nie tak dużo, jak na grę MMORPG. Należy jednak pamiętać, że Gameforge nie stworzył Swords of Legends Online, a jest jedynie wydawcą tego tytułu. Wszystko zatem rozbija się o to, ile firmę kosztowało wypuszczenie tej produkcji na lokalnym rynku. Jak zatem widzicie, 200 tysięcy to zarówno dużo, jak i mało – zależy od kontekstu.

Jeśli chodzi o statystyki ze Steama, to w tym tytule w szczytowym momencie było nieco ponad 18 tysięcy graczy równocześnie. Z innych ciekawostek, Swords of Legends Online miało lepszą premierę w Europie, niż w Stanach Zjednoczonych, jeśli chodzi o kwestie techniczne. U nas było znacznie mniej problemów.

Swords of Legends Online dostępne jest na Steamie, Epic Games Store oraz kliencie Gameforge. Za grę zapłacicie około 150 złotych.


9 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube