Spectre Divide chyba nie przyciągnęło tłumów, skoro studio zwalnia pracowników
Najwidoczniej Shroud nie wystarczył, aby Spectre Divide podbiło rynek. Sytuacja na Steamie nie wygląda źle (przynajmniej na ten moment), ale najwidoczniej zarobki gry są niewystarczające, aby utrzymać wszystkich pracowników. Dlatego studio zwolniło 13 pracowników, wprost informując, że powodem jest chęć długotrwałego wsparcia gry oraz społeczności.
Obecnie w ekipie Mountaintop Studios pracuje około 70 osób i cały zespół skoncentrowany jest na Spectre Divide. Zwolnienia nie były związane z końcem kontraktu, ale przymusem zbalansowania wydatków i przychodów, aby gra mogła być bezpiecznie dalej rozwijana. Najwidoczniej początkowo drogie przedmioty kosmetyczne (obecnie ceny obniżono) również nie wystarczyły, skoro studio niedługo po premierze gry, musiało zwolnić część osób.
Co dalej z Spectre Divide? Na ten moment ciężko orzec i standardowo czas pokaże. Ktoś z Was w ogóle grał? Jeśli tak, to jakie są Wasze wrażenia? Myślicie, że gra utrzyma się na powierzchni, czy zaraz o niej zapomnimy?