Sprzedało się 10 razy więcej The Division 2 niż The Division na Uplay

The division 2 pc

Mimo doniesień o tym, że druga część The Division to „tak naprawdę” The Division 1.5, nie przeszkodziło to ludziom chętnie kupować gry Ubisoftu. Deweloperzy poinformowali, że na ich platformie Uplay sprzedaż The Division 2 przekroczyła dziesięciokrotność sprzedanej ilości kopii pierwowzoru.

Przy okazji ostatni raport firmy wskazuje, że trzyma się ona stabilnie, a nawet notuje całkiem spory wzrost zysków. Co ciekawe, dotyczy on rynku PC oraz mobilnego. Na Xbox One oraz PlayStation 4 Ubisoft ma delikatne spadki. To samo dotyczy Nintendo Switch – pozostałe platformy jak Xbox 360, PS3, Wii oraz Wii U zapewniają firmie najniższy, ale stabilny przychód.

Wracając do The Division 2, okazuje się, że sprzedaż tej gry na konsolach okazała się dla Ubisoftu zaskakująco niska. Firma nie spodziewała się, że te platformy będą miały na tyle konkurencyjne produkty (Anthem? Destiny 2?), aby miało to wpływ na popularność ich gry. Natomiast na PC-tach firma świętuje spore wzięcie swojego produktu.

Warto tutaj zaznaczyć, że dziesięciokrotnie większa ilość sprzedanych kopii The Division 2 względem pierwowzoru dotyczy platformy Uplay. Nie oznacza to, że 10 razy więcej kopii gry zostało sprzedanych, a jedynie większa popularność kontynuacji na platformie Ubisoftu. Wynikać to może (raczej na pewno wynika) z faktu, że The Division 2 sprzedawane jest ekskluzywnie na Uplay oraz Epic Games Store i nie jest dostępne na Steam.

CEO Ubisoftu podkreśla tutaj, że zainteresowanie ich sklepem ogólnie wzrosło i coraz więcej osób sięga po Uplay. Przykładowo The Division 2 miało sześć razy więcej zamówień pre-orderowych niż oryginał. Warto tutaj również wspomnieć o Rainbow Six Siege, które notuje 40% wzrost bazy graczy względem poprzedniego roku.

Zobacz także

5 komentarzy