Sprzedaż Sea of Thieves przerosła oczekiwania
Co prawda recenzje i późniejsze opinie fanów Sea of Thieves pozostawały sporo do życzenia, to sama gra sprzedawała się dotąd w imponującej liczbie 5 milionów egzemplarzy.
To zrobiło wrażenie na Microsofcie (Sea of Thieves wyprodukowało studio Rare, ale właścicielem, opiekunem i promotorem gry jest właśnie Microsoft), który otwarcie przyznał, że sprzedaż „przekroczyła ich oczekiwania”.
Spodziewali się hitu, ale chyba nie aż takiego. Piracki tytuł w „bajkowym” i lekko humorystycznym stylu był ryzykowny, ale w tym przypadku ryzyko się opłaciło.
"Both Sea of Thieves and State of Decay 2 were, for us, breakout hits of the spring, They exceeded what we expected them to do. Sea of Thieves has over 5 million players, State of Decay 2 has more than 3 million players. They both sold more than we expected ..."
A nie zapominajmy, że cena Sea of Thieves nie należy do niskich. Jeśli nie liczyć Game Passa, to za egzemplarz gierki trzeba wybulić 140-250 zł. Dużo, dla niektórych za dużo, ale w najbliższym czasie to się raczej nie zmieni.