Sprzedaż skórki Mercy pozwoliła zebrać prawie 10 milionów dolarów na walkę z rakiem piersi
Nieco ponad tydzień temu Blizzard uruchomił specjalną kampanię charytatywną. Wprowadzili do Overwatch płatną skórkę dla Mercy/Łaski o nazwie Goździk. Unikalny wygląd bohaterki będzie dostępny w sklepie na stronie internetowej oraz w grze aż do 21 maja. Wszystkie wpływy ze sprzedaży tej ograniczonej czasowo legendarnej skórki zostaną przekazane Fundacji, aby wesprzeć jej cel wyleczenia raka piersi.
Nie był to jedyny sposób na pokazanie swojego wsparcia! Blizzard stworzył również limitowaną koszulkę z Łaską w skórce Goździk, wyjątkową kolekcję okolicznościowych graffiti oraz portretów, które można zdobyć w ramach promocji Twitch Drops.
Do końca akcji, twórcy sieciowych treści z całego świata (streamerzy) będą przeprowadzać transmisje Overwatch pod sztandarem różowej wstążki badań nad rakiem piersi. W wyznaczone dni każdy twórca przeprowadzi transmisję charytatywną na Twitchu, a wszystkie jego dotacje w czasie jej trwania (w tym punkty bits) zostaną przekazane Fundacji.
Dzisiaj dowiadujemy się, że całość odniosła spory sukces. Zostało jeszcze kilka dni do zakończenia zbiórki, a już teraz udało się zebrać prawie 10 milionów dolarów. Co zabawne, Blizzard zakładał zebranie 250 tysięcy dolarów, jako progu dla całej akcji. Jak jednak widać, społeczność nie zawiodła.
Zdecydowanie warto wspierać takie akcje! Pamiętajcie, zbiórka kończy się 21 maja, więc jest jeszcze czas!