Squad przeszedł na Unreal Engine 5 i nie tylko. To jeden z najlepiej ocenianych MMOFPS-ów

Dodany przez guru 3 dni temu
4 1775
Squad przeszedł na Unreal Engine 5 i nie tylko. To jeden z najlepiej ocenianych MMOFPS-ów

Okazuje się, że wczoraj nie tylko World of Tanks przeszedł swoistą rewolucję. To samo spotkało Squad - realistycznego MMOFPS-a ze świetnymi ocenami (90% pozytywnych recenzji na Steamie).

Squad oficjalnie przeszedł na silnik Unreal Engine 5 (a konkretnie 5.5). „To ogromny krok naprzód i choć było to znaczące przedsięwzięcie, było ono konieczne. Ta zmiana na najnowszą technologię pozwoli nam zapewnić Squadowi sukces w kolejnej dekadzie”.

Transformacja na UE5 to nie tylko koniec problemów ze starym silnikiem, ale także nowe możliwości, nowy silnik audio, Metasounds, co otwiera - według deweloperów - znacznie więcej możliwości rozwoju i rozbudowy gry.

Gracze mogą się także cieszyć przeprojektowaną mapą Al-Basrah, która została już w całości odtworzona w UE5. Co jeszcze?

  • Gruntowna przebudowa oświetelnia w grze
  • Nowy system pogody
  • Nowe elementy roślinności
  • Nowe maszyny i bronie
  • Dodano System Pochwał („pozwala graczom docenić i nagrodzić pozytywną pracę zespołową na koniec każdej rundy”)
  • Rework Frakcji
  • Odświeżenie trybu Skirmish
  • Ulepszenie balistyki, ogólny balans rozgrywki
  • Nowe skórki

Szczegóły tej wielkiej aktualizacji znajdziecie TUTAJ.

Squad - jak już pisaliśmy - to MMOFPS na 100 osób, który stawia na hiper realistyczne doznania, gdzie komunikacja oraz współpraca między piechotą i pojazdami jest kluczowa. Gierka posiada jedną z najbardziej dojrzałych (ale też kulturalnych) community.

Efekt? Prawie 90% pozytywnych recenzji na Steamie.

Squad jest płatny (~200 zł za egzemplarz).


4 Komentarzy


Ostatnie gry