Squad przeszedł na Unreal Engine 5 i nie tylko. To jeden z najlepiej ocenianych MMOFPS-ów

Okazuje się, że wczoraj nie tylko World of Tanks przeszedł swoistą rewolucję. To samo spotkało Squad - realistycznego MMOFPS-a ze świetnymi ocenami (90% pozytywnych recenzji na Steamie).
Squad oficjalnie przeszedł na silnik Unreal Engine 5 (a konkretnie 5.5). „To ogromny krok naprzód i choć było to znaczące przedsięwzięcie, było ono konieczne. Ta zmiana na najnowszą technologię pozwoli nam zapewnić Squadowi sukces w kolejnej dekadzie”.
Transformacja na UE5 to nie tylko koniec problemów ze starym silnikiem, ale także nowe możliwości, nowy silnik audio, Metasounds, co otwiera - według deweloperów - znacznie więcej możliwości rozwoju i rozbudowy gry.
Gracze mogą się także cieszyć przeprojektowaną mapą Al-Basrah, która została już w całości odtworzona w UE5. Co jeszcze?
- Gruntowna przebudowa oświetelnia w grze
- Nowy system pogody
- Nowe elementy roślinności
- Nowe maszyny i bronie
- Dodano System Pochwał („pozwala graczom docenić i nagrodzić pozytywną pracę zespołową na koniec każdej rundy”)
- Rework Frakcji
- Odświeżenie trybu Skirmish
- Ulepszenie balistyki, ogólny balans rozgrywki
- Nowe skórki
Szczegóły tej wielkiej aktualizacji znajdziecie TUTAJ.
Squad - jak już pisaliśmy - to MMOFPS na 100 osób, który stawia na hiper realistyczne doznania, gdzie komunikacja oraz współpraca między piechotą i pojazdami jest kluczowa. Gierka posiada jedną z najbardziej dojrzałych (ale też kulturalnych) community.
Efekt? Prawie 90% pozytywnych recenzji na Steamie.
Squad jest płatny (~200 zł za egzemplarz).