Star Citizen dostaje wersję 4.0. Nowy układ gwiezdny, 500-osobowe serwery i wipe
Dodany przez guru 2 miesiące temu
29 1841

Co prawda Star Citizen nadal znajduje się w fazie Alpha, ale debiutująca wersja 4.0 (dostępna już na Preview) to krok milowy w rozwoju gry, który wprowadza wiele obiecanych – dawno temu – nowinek.
Czyli co dokładnie?
- Pyro – nowy układ gwiezdny z zestawem planet, księżyców i stacji kosmicznych
- Server Mashing – nowa technologia pozwalająca na wspólną zabawę nawet 500 osób równocześnie
- Contested Zones – lokacje w stacjach kosmicznych Pyro, wprowadzające rozgrywkę FPS
- Jump Points – skok do nadświetlnej łączący systemy Stanton i Pyro
- Fire Hazards – system, który śledzi ogień i temperaturę na obiektach statycznych i dynamicznych
- Engineering – umożliwia graczom zarządzanie, konserwację i naprawę różnych systemów statków
- Placówki kolonialne – mały dom, w którym AI mogą mieszkać i chronić się
- Dodatkowe opcje personalizacji postaci
- Przebudowa podstawowego systemu misji
- Wybuch słoneczny (losowa katastrofa naturalna)
Update 4.0 jest tak wielki i tak ingerujący w dotychczasową zawartość, że Cloud Imperium Games zdecydowało się… na totalny reset kont (wipe).
Wszyscy gracze zaczynają od nowa z portfelami +20 000 aUEC (Alpha United Earth Credits, wirtualna waluta Star Citizen używana w fazie alfa)
Szczegóły TUTAJ.