Star Citizen dostaje wersję 4.0. Nowy układ gwiezdny, 500-osobowe serwery i wipe

Dodany przez guru około 4 godziny temu
10 480
Star Citizen dostaje wersję 4.0. Nowy układ gwiezdny, 500-osobowe serwery i wipe

Co prawda Star Citizen nadal znajduje się w fazie Alpha, ale debiutująca wersja 4.0 (dostępna już na Preview) to krok milowy w rozwoju gry, który wprowadza wiele obiecanych – dawno temu – nowinek.

Czyli co dokładnie?

  • Pyro – nowy układ gwiezdny z zestawem planet, księżyców i stacji kosmicznych
  • Server Mashing – nowa technologia pozwalająca na wspólną zabawę nawet 500 osób równocześnie
  • Contested Zones – lokacje w stacjach kosmicznych Pyro, wprowadzające rozgrywkę FPS
  • Jump Points – skok do nadświetlnej łączący systemy Stanton i Pyro
  • Fire Hazards – system, który śledzi ogień i temperaturę na obiektach statycznych i dynamicznych
  • Engineering – umożliwia graczom zarządzanie, konserwację i naprawę różnych systemów statków
  • Placówki kolonialne – mały dom, w którym AI mogą mieszkać i chronić się
  • Dodatkowe opcje personalizacji postaci
  • Przebudowa podstawowego systemu misji
  • Wybuch słoneczny (losowa katastrofa naturalna)

Update 4.0 jest tak wielki i tak ingerujący w dotychczasową zawartość, że Cloud Imperium Games zdecydowało się… na totalny reset kont (wipe).

Wszyscy gracze zaczynają od nowa z portfelami +20 000 aUEC (Alpha United Earth Credits, wirtualna waluta Star Citizen używana w fazie alfa)

Szczegóły TUTAJ.


10 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube