Star Wars The Old Republic przebudowuje PvP i rozszerza Free-To-Play
Duże, wielkie, gigantyczne zmiany PvP nadejdą do Star Wars The Old Republic w aktualizacji 7.2 “Showdown on Ruhnuk”. Premiera jeszcze w tym tygodniu.
System PvP od bardzo dawna był jedną z głównych bolączek gry i fajnie, że BioWare w końcu wzięło się za jego przebudowę.
Naszym celem jest stworzenie pozytywnych i angażujących doświadczeń PvP dla wszystkich graczy poprzez zwiększenie ogólnego uczestnictwa i jakości meczów PvP oraz zaoferowanie nowych zachęt, które przyniosą korzyści wszystkim uczestnikom PvP.
Oto najważniejsze zmiany, jakie zajdą w 7.2:
- Brak rozróżnienia między grą rankingową i nierankingową
- Nowy system punktów PvP
- Nowa ścieżka nagród PvP
- Nowa waluta PvP
- Nowi sprzedawcy PvP
- Nowa mapa PvP 4 na 4 (Onderon Palatial Ruins)
- Brak ograniczeń dla osób niebędących subskrybentami
Tutaj się zatrzymajmy, bo jest to ważna zmiana z perspektywy osób, które nie opłacają abonamentu gry. “Wszyscy gracze, niezależnie od typu konta, będą mogli uczestniczyć w PvP. W poprzednich sezonach osoby niebędące subskrybentami miały ograniczoną liczbę meczów, które mogły rozegrać. W wersji 7.2 darmowe konta będą mogły brać udział w PvP; będą jednak zdobywać punkty PvP w wolniejszym tempie niż subskrybenci”.
Jest to duży krok naprzód, dzięki czemu – przynajmniej w teorii – PvP w SWTOR powinno wrócić do łask.
Szczegóły TUTAJ.