Star Wars: The Old Republic przechodzi dziś na prawdziwe F2P. Znikają największe ograniczenia!
Kiedy w 2012 roku BioWare i EA Games zmieniły model płatności, Star Wars: The Old Republic nie przeszedł we Free-To-Play, ale Freemium. Darmowi użytkownicy dostali okrojoną i naszpikowaną wieloma ograniczeniami wersję.
Co prawda w następnych latach pozbywano się kolejnych blokad, ale dopiero teraz – 16 lipca 2019 roku - możemy powiedzieć, że SWTOR oficjalnie przeszedł na F2P.
Changes for Free-to-Play and Preferred players will be going into effect tomorrow when Game Update 5.10.4 goes live! Read more about them here: https://t.co/EQeYEATVGS pic.twitter.com/8j8pGSySgG
— The Old Republic (@SWTOR) July 15, 2019
Dzisiejsza obiecana aktualizacja usuwa z kont F2P i Preferred (czyli takich, które wydały więcej niż 5 dolarów) największe i najbardziej inwazyjne ograniczenia, które skutecznie utrudniały zabawę.
Limit kredytów (in-game'owej waluty) dla tych kont rośnie do 1,000,000. Znikną też limity na szybkie podróżowanie oraz Medical Probes (pozwalające odrodzić się w miejscu śmierci). Największy wpływ na rozgrywkę będzie miał jednak... dodatkowy Quickbar, który był dotąd dostępny wyłącznie dla subskrybentów. Teraz to się zmieni i konta Free i Preferred zyskają jeszcze więcej miejsca na skille.
Trudno uwierzyć, ale Star Wars: The Old Republic rzeczywiście staje się teraz dobrym i w miarę uczciwym miejscem do grania. SWTOR śmiało możemy umieszczać w tym samym rzędzie, co inne F2P-ki z Item Shopem i mikrotransakcjami.
A przypominamy tylko, że mowa o najdroższym MMORPG w historii, którego budżet wyniósł ~200 mln dolarów.
Zagracie TUTAJ.