Star Wars The Old Republic przyznaje się do błędów i obiecuje poprawę

Dodany przez guru ponad 2 lata temu
0 2418
Star Wars The Old Republic przyznaje się do błędów i obiecuje poprawę

Star Wars The Old Republic? Raczej BioWare, bo to oni stworzyli i wydali “Legacy of the Sith” – dziurawy i bardzo krytycznie przyjęty przez społeczność dodatek.

Przypomnijmy: “Legacy of the Sith” miał być wielkim wydarzeniem i zwieńczeniem 10. Urodzin gry. Okazało się jednak, że rozszerzenie jest krótkie (godzina fabuły), płytkie (zero zawartości), a w dodatku bardzo niedopracowane. Wiele systemów gry zostało zniszczonych albo uszkodzonych, a cała zabawa z rozgrywki poszła się… wiadomo  co. Na BioWare wylała się wtedy fala hejtu, a gracze zażądali jak najszybszych zmian i poprawek.

No i je dostaną. W najnowszym komunikacie BioWare bije się w pierś i już obiecuje nowy update, który powinien naprawić większość błędów.

„Ta łatka będzie zawierać co najmniej 200 poprawek o różnym stopniu”.

Chcieliśmy się podzielić pewnym wglądem w to, co wydarzyło się od czasu premiery naszego dodatku 15 lutego. Przede wszystkim dziękuję wszystkim graczom, którzy okazali wiele miłości Legacy of the Sith oraz jego zwiastunowi filmowemu. Wiele zespołów zebrało się razem i bardzo ciężko pracowało, aby umożliwić jedno i drugie. Niewielka garstka z nas mogła spędzić tydzień premierowy w osobistym pokoju operacyjnym. Oglądanie, jak gracze reagują na zwiastun, a następnie zaczynają napływać na serwery, pozostanie dla nas świetnym wspomnieniem.

Po drugie, wiemy, że przejście do wersji 7.0 nie było płynne dla niektórych graczy, więc od dnia premiery byliśmy bardzo zajęci rozwiązywaniem problemów, minimalizowaniem przestojów i naprawianiem kluczowych problemów bez konieczności aktualizacji gry. Na przykład w ciągu pierwszych 72 godzin znaleźliśmy krytyczne błędy, takie jak problemy z resetowaniem skrótów klawiszowych, pustymi skrzynkami ekwipunku i stylami walki postaci, które nie wyświetlały się prawidłowo, i naprawiliśmy je wszystkie.

Odkąd wyszły te wstępne poprawki, zespół czytał raporty i napływające opinie oraz wprowadzał dodatkowe poprawki; w tym momencie dalsze zmiany będą wymagały pełnej aktualizacji. W nadchodzącym patchu, który nazywamy 7.0.1, możecie spodziewać się wprowadzenia poniższych zmian i wielu innych.

Gracze mogą obecnie podejrzeć wiele z tych zmian na naszym publicznym serwerze testowym (PTS), który został otwarty na początku tego tygodnia. Pracujemy również nad przygotowaniem kilku wstępnych informacji o łatkach na PTS, aby każdy, kto gra na PTS, wiedział, jakie błędy zostały naprawione. 

Ta łatka będzie zawierać co najmniej 200 poprawek o różnym stopniu. Gracz, który ma do czynienia z poprawkami, zostanie odzwierciedlony w informacjach o aktualizacji. Ponieważ wdrażamy wszystkie te poprawki za jednym zamachem, chcemy zapewnić odpowiedni czas na przetestowanie ich wszystkich pod kątem jakości. Obecnie celujemy w 22 marca na wersję 7.0.1, ale poinformujemy Was o potwierdzonej dacie, gdy się zbliżymy.

Pomimo pewnych problemów, SWTOR to wciąż świetna gra i jeden z najlepiej ocenianych MMORPG-ów na Steamie (na obecny moment jest to 90% pozytywnych recenzji).

Jeśli cenicie sobie fabułę oraz styl rozgrywki rodem z World of Warcraft – a przy okazji jesteście fanami Gwiezdnych Wojen – to SWTOR jest dla was stworzony.

Zapraszamy TUTAJ.


0 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube