STEAM bije rekord popularności. Gry MMO mają w tym swoją zasługę

Co jak co, ale jesienno-zimowa aura to najlepszy czas na siedzenie w domu i “granie w gry”. Najlepiej widać to po statystykach na Steamie…
Platforma Valve pobiła w weekend własny rekord popularności. Najpierw – w sobotnie popołudnie – zaobserwowaliśmy 31,3 miliona użytkowników online, a dzień później – w niedzielne popołudnie – 31,9 miliona użytkowników online.
A będąc bardziej dokładnym było to 31 956 169 osób.

A to na pewno nie jest ostatnie słowo Gabena i spółki. STEAM rośnie z każdym miesiącem, każdym rokiem, co widać po tym wykresie (w 2017 roku rekordem było 16 mln osób online – czyli połowa obecnego wyniku):

STEAM-owe rekordy cieszą podwójnie, bo w TOP50 najpopularniejszych tytułów na platformie mamy wielu przedstawicieli gatunku MMO lub semi-MMO.
Na przykład: Lost Ark z 280k osób, Rust ze 100k, New World z 86k, War Thunder z 65k, Destiny 2 z 41k, MIR4 z 40k, Final Fantasy XIV z 28k i wiele więcej (ESO, Albion, Black Desert itd.).