Stworzyli DayZ, teraz robią nowego masowego survivala
Dean Hall – pomysłodawca modu DayZ, nazywany nawet „ojcem” projektu, który w 2014 roku opuścił Bohemia Interactive, aby zająć się innymi projektami.
Brian Hicks – kolejny weteran , który do 2018 roku pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w DayZ i całym Bohemia Interactive.
I to właśnie tych dwóch Panów połączyło siły, aby stworzyć nowego MASOWEGO, ale niezapowiedzianego jeszcze survivala. Cytat:„massive (unannounced) survival game”.
Nie wiemy nic o tej grze, ale po cichu mam nadzieję, że słowo „massive” nie odnosi się do skali projektu, ale jego przynależności do gatunku MMO (Massively Multiplayer Online).
Tego wiemy się jednak za rok, może dwa lata. Trudno powiedzieć, na jakim etapie znajdują się prace.
Super excited to announce today is the FIRST DAY that I am back working with the amazing @Hicks_206. He has joined @rocketwerkz as our Executive Producer on our massive (unannounced) survival game. We are about to start a play test! Incredible to be back working with you again!
— Dean Hall (@rocket2guns) April 6, 2020