"Super gra", "na takie MMO czekałem". Swords of Legends Online zbiera dobre oceny
Może i liczba graczy online nie wygląda jakoś szczególnie imponująco (18 tys. na Steamie, pewnie drugie tyle na GameForge Client + Epic Games Store)…
… ale jeśli chodzi o jakość gry, to tutaj Swords of Legends Online GameForge naprawdę ma powody do zadowolenia.
Swords of Legends Online zbiera naprawdę dobre oceny. Obecnie jest to 76% pozytywnych recenzji (z tendencją zwyżkową), co już stawia SOLO w tym samym szeregu co np. Black Desert, Albion Online, EVE Online czy Lord of the Rings Online.
A do największych tuz naszego gatunku - Final Fantasy XIV, Elder Scrolls Online czy RuneScape – brakuje tylko kilku procent więcej.
Posiadacze Swords of Legends Online chwalą brak Pay-To-Win oraz podkreślają, że to nie jest kolejny przeciętniak z Azji, tylko naprawdę rozbudowana, ale co najważniejsze grywalna produkcja.
Teraz jednak wszystko będzie zależało od GameForge i tego, jak poprowadzi swojego największego MMORPG w historii. Jeśli aktualizacje będą fajne (i częste), a liczba graczy będzie utrzymywać się na stałym poziomie, to Swords of Legends Online może na dobre zawitać do pierwszej-drugiej ligi MMORPG i zostać z nami przez długie lata.
W innym przypadku będziemy świadkami powtórki z Kingdom Under Fire 2, który został sprowadzony przez GameForge, a następnie “zabity” przez głupie decyzje i brak nowej zawartości.
***
Swords of Legends Online kosztuje 150 zł. To jedyny wydatek, który będziecie musieli ponieść w związku z grą.