Swords of Legends Online - obecne problemy i dalszy rozwój gry

Dodany przez guru około 3 lata temu
5 3508
Swords of Legends Online - obecne problemy i dalszy rozwój gry

GameForge opublikowało (obszerny) “list” do społeczności, który porusza obecne bolączki Swords of Legends Online, ale równocześnie przedstawia dokładny plan rozwoju gry na najbliższe miesiące.

A więc tak…

Już jutro startuje nowy sezon Battle Passa z kolejnymi kosmetycznymi nagrodami do odblokowania. Pay-To-Win jak nie było, tak nie ma.

GameForge rozmawia także z Chińczykami na temat zmian w rajdowych dropach, aby uczynić całość “bardziej satysfakcjonującym dla graczy”.

Kolejna sprawa to głośno dyskutowany i jeszcze głośniej krytykowany “Test Team” – grupa wolontariuszy miałaby sprawdzać nieopublikowany jeszcze content i informować o tym GameForge.

Naszym celem jest znalezienie doświadczonych i aktywnych graczy, którzy są w stanie zapewnić wczesną i znaczącą informację zwrotną na temat zawartości w fazie przedpremierowej. Wierzymy, że danie użytkownikom szansy na zaangażowanie się w ten sposób pozwoli nam ulepszyć grę w najlepszy sposób (i obiecujemy, że nie zajmiemy 40 godzin ich czasu… ani niczego podobnego).

Jeśli chodzi o umowę NDA, która zniechęciła niektórych ludzi, ponieważ mówimy tutaj wyłącznie o niepublikowanej zawartości, jest to standardowa procedura

Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienie pomoże rzucić więcej światła na to, o co dokładnie chodzi w tym programie. Z naszej strony na pewno wyciągnęliśmy z tego pewne lekcje komunikacji, aby upewnić się, że wszyscy jasno rozumieją nasze intencje na podstawie tego, co mówimy i piszemy.

Jeśli chodzi o poprawki w tłumaczeniu, jest to znany problem i GF robi wszystko, aby jak najszybciej załatać luki. “Zespół ds. lokalizacji sprawdził około 800 tys. słów w 3 językach od czasu premiery i nadal to robi”.

Na koniec wspomniano o na dalszym rozwoju Swords of Legends Online. Zgodnie z życzeniem graczy, którzy chcieli otrzymać trudniejszy content, już jutro do gry trafi poziom trudności “Extreme” – na początku dla dwóch lochów, ale wkrótce ta liczba się zwiększy.

Planowane jest także wprowadzenie poziomu “Hard” i “Extreme” dla rajdów, tryby PvP dla wielu graczy jednocześnie, zimowe atrakcje itd.

Na miejscu GameForge zatroszczyłbym się także o lepszy marketing i promocję SOLO, która na obecnym etapie jest niewystarczająca. O Swords of Legends Online praktycznie nie słyszy się w anglojęzycznych mediach, nie mówiąc o liczbie widzów na Twitchu (może by tak zatrudnić paru większych streamerów?).

Szczegóły TUTAJ


5 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube