Swords of Legends Online pokazuje wersję Unreal Engine 4 oraz inne nowości
Swords of Legends Online ma tę przewagę nad New World, że tutaj nie musimy się martwić o content. Ani teraz, ani za rok, ani za dwa lata.
Anglojęzyczna wersja gry (od GameForge) jest daleko za chińską, ponadto producenci SOLO – podczas sobotniej prezentacji – zapowiedzieli kolejne nowości do gry, które trafią na serwery CN w najbliższej przyszłości (UPDATE: pierwsza część pojawi się już w tym tygodniu, 29 lipca)
Otrzymamy nowe regiony, nowe dungeony, nowe rajdy, rozbudowę linii fabularnej oraz kolejną klasę postaci (zdjęcie poniżej).
Przy okazji zaprezentowano trailer z wersji Unreal Engine 4... bo może nie wiecie, ale Swords of Legends Online zamierza “przerzucić się” na nowszy silnik graficzny. Tak jak zrobił to Blade & Soul.
Niestety, prace nad UE4 przedłużają się i Chińczycy potrzebują jeszcze dwóch lub trzech cyklów produkcyjnych (jeden cykl to 6 miesięcy), aby ostatecznie wdrożyć Swords of Legends Online na Unreal Engine 4.
Czyli transformacja do “czwórki” nastąpi dopiero w 2022 roku.
Trailer prezentujący przyszłe nowości:
Trailer prezentujący wersję Unreal Engine 4:
Swords of Legends Online wystartował u nas na początku lipca jako prawdziwa i wolna od P2W gra Buy-To-Play. Płacimy 150 zł i nie przejmujemy się niczym innym.