Swords of Legends Online to uczciwa gra B2P. Tak wygląda tutejszy Item Shop!
Zostajemy przy temacie Swords of Legends Online, ale tym razem zajmiemy się harmonogramem testów oraz zawartością Item Shopu – czyli tym, co najbardziej interesuje fanów MMORPG.
#1
Co do testów, już w przyszłym tygodniu rusza wersja Alfa, która będzie skierowana dla Media i Content Creatorów. Ta faza ma potrwać dwa tygodnie.
Kilka tygodni po Alfie wystartuje pierwsza część Closed Bety. Dostęp otrzymają Pre-Orderzy oraz gracze z kluczami. Niewiele później otrzymamy jeszcze CBT2, która będzie działać na podobnych zasadach, ale potrwa trochę dłużej.
Potem czeka nas już tylko premiera gry, którą poprzedni jeszcze możliwość rezerwacji nicków oraz tworzenia postaci (dla Pre-Orderowców).
Nie powinno być żadnych opóźnień. Swords of Legends Online ma wystartować “Summer 2021”, czyli prawdopodobnie gdzieś w drugiej połowie wakacji.
#2
Jako że Swords of Legends Online to tytuł Buy-To-Play, tutejszy Item Shop będzie pełnił rolę wyłącznie kosmetyczną. Nie znajdziemy tam żadnych elementów, które chociaż trochę wskazywałyby na Pay2Win.
Skiny na bronie – po zamianie na płatną walutę – będą kosztować około 18 euro, mounty 20-30 euro. Wszystkie przedmioty kosmetyczne będą działać na zasadzie “account-wide”, czyli do wykorzystania na wszystkie postacie.
Point Shop będzie sklepem… dla weteranów zakupów. To znaczy, że jak wydaliśmy np. 5000 Crimson Coins na skiny, to otrzymamy także 5000 Loyalty Points, za które możemy odblokować kolejne kosmetyki. Będzie to dodatkowa nagroda dla kupujących w IS.
Mamy także Crystal Dust Shop z walutą, którą będziemy mogli zarobić poprzez codzienne logowanie do gry, eventy oraz wykonywanie specjalnych questów. Tutaj również można zdobyć przedmioty kosmetyczne.
Na premierę otrzymamy pięć slotów na postacie bez możliwości kupienia dodatkowych miejsc.
Ma też istnieć Battle Pass pełniący taką samą “kosmetyczną” rolę.
Nie wiem jak wy, ale ja jestem naprawdę miło zaskoczony. Wygląda to fajnie, ale co najważniejsze bardzo sprawiedliwie. Prawdziwa gra Buy-To-Play (płacisz raz i nie musisz się martwić kolejnymi wydatkami) z kosmetycznym sklepem i kosmetycznymi mikrotransakcjami.
Powinniście coraz poważniej myśleć o zakupie Swords of Legends Online. Szczególnie jeśli lubicie ładną grafiką, dynamiczną walkę oraz nie przeszkadza wam chiński klimat.