SWTOR będzie jeszcze lepszy, bo przenosi się na serwery w chmurze
64-bitowy klient, który zawitał do gry w ubiegłym tygodniu, to nie jedyna nowość mająca poprawić jakość/grywalność Star Wars The Old Republic (czyli najdroższego MMORPG w historii – budżet gry wyniósł ponad 200 mln dolarów).
BioWare przygotowuje się teraz to przeniesienia serwerów SWTOR na AWS – Amazon Web Services.
Czyli “bezpieczną platformą usług w chmurze oferującą moc obliczeniową, hosting baz danych, usługi dostarczania treści (content delivery) i wiele innych produktów i usług pomagających w łatwym skalowaniu i wzroście biznes”.
Oto najważniejsze korzyści płynące z “przeprowadzki” do AWS:
- Ta technologia pozwala poprawić ogólne wrażenia gracza, takie jak łączność, ping, szybsze uruchamianie i lepsza wydajność w grze
- Aktualizacje zaplecza, które są kluczowe dla dalszego zdrowia i stabilności gry
- Zasoby wymagane do utrzymania obecnych systemów można przesunąć na skupienie się na ulepszaniu wrażeń z gry
- Możnawykorzystać i zintegrować zaktualizowane technologie, takie jak nowszy sprzęt, oprogramowanie i grafika
- Po sfinalizowaniu SWTOR będzie w stanie rozszerzyć możliwości swoich serwerów, aby dotrzeć do nowych graczy
- Istnieją korzyści funkcjonalne zarówno dla graczy, jak i zespołu programistów.
Dzisiaj, 3 kwietnia, otwiera się testowy serwer działający na AWS, a BioWare zaprasza chętnych graczy to sprawdzenia tej usługi. Jeśli to się powiedzie, to w niedalekiej przyszłości normalne/aktywne serwery Star Wars The Old Republic zostaną przeniesione do Amazon Web Services.
Szczegóły TUTAJ.