SWTOR przechodzi na 64-bity. Koniec problemów z wydajnością

Dodany przez guru ponad rok temu
4 3545
SWTOR przechodzi na 64-bity. Koniec problemów z wydajnością

Star Wars The Old Republic jest fantastycznym tytułem MMORPG. Niestety tego samego nie można powiedzieć o technicznej stronie gry.

Co z tego, że SWTOR został wydany ponad 10 lat temu, jeśli przestarzała technologia powoduje ogromne problemy z optymalizacją (nawet na mocnych komputerach). W drużynowym PvP fps-y spadają do 15, a w rajdach PvE trudno jest utrzymać klatki na “optymalnym” poziomie. Ściny, freezy czy tzw. “pokazy slajdów” są tu na porządku dziennym.

Na szczęście to się powinno wkrótce zmienić. BioWare ogłosił przejście SWTOR na wersję 64-bitową.

Pierwszą zaletą przejścia na kod 64-bitowy jest pamięć. Dzięki 64-bitowemu systemowi gracze mogą używać więcej pamięci i nie są ograniczeni do 4 GB na proces. Ten limit dotyczy samego klienta gry i ogranicza takie rzeczy, jak ilość treści, które możemy umieścić w każdym obszarze.

Wiąże się to z ograniczeniami naszych narzędzi, ponieważ są one oparte na tym samym kodzie. SWTOR zawiera dziesięć lat treści: planety, postacie, rozmowy, misje, systemy, postacie niezależne itp. Migracja do wersji 64-bitowej usuwa to ograniczenie i pomoże nam usprawnić proces tworzenia atrakcyjnych treści na nadchodzące lata .

Przejście na wersję 64-bitową pomoże zapewnić płynne działanie gry, upewniając się, że działa ona w trybie preferowanym dla sprzętu.

Otwarto już testowy serwer dla 64-bitowego klienta. Gracze mogą testować nową wersję SWTOR i przesyłać swoje opinie producentom.

Oficjalna premiera Star Wars The Old Republic 64 jest planowana po Nowym Roku.

PS SWTOR testuje także serwery w chmurze, co także powinno poprawić wydajność gry. 

Więcej TUTAJ.


4 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube