SWTOR przeszedł na 64-bity. Koniec problemów z niskimi fpsami

Dodany przez guru ponad rok temu
8 3937
SWTOR przeszedł na 64-bity. Koniec problemów z niskimi fpsami

Z dniem dzisiejszym, z premierą Patcha 7.2.1, kończą się nasze problemy z wydajnością Star Wars The Old Republic.

Ten świetny MMORPG (kto nie grał, niech żałuje) przechodzi dziś na 64-bitowego klienta. Dzięki temu zauważymy zmniejszoną awaryjność gry, ale przede wszystkim wyższe… dużo wyższe fps-y, które były główną bolączką SWTOR-a.

Z powodu przestarzałej technologii (i silnika), ludzie – nawet z najmocniejszymi komputerami – mieli ogromne problemy z zachowaniem tutaj płynności gry. Pewne rajdy, dungeony lub areny PvP były niegrywalne właśnie z powodu absurdalnie niskiej liczby klatek na sekundę (macie kompa za 10k zł, a gra pokazuje… 15 fps).

Dzięki 64-bitowemu klientowi nastąpi nawet 200-procentowy wzrost fpsów!

Pierwszą zaletą przejścia na kod 64-bitowy jest pamięć. Dzięki 64-bitowemu systemowi gracze mogą używać więcej pamięci i nie są ograniczeni do 4 GB na proces. Ten limit dotyczy samego klienta gry i ogranicza takie rzeczy, jak ilość treści, które możemy umieścić w każdym obszarze.

Wiąże się to z ograniczeniami naszych narzędzi, ponieważ są one oparte na tym samym kodzie. SWTOR zawiera dziesięć lat treści: planety, postacie, rozmowy, misje, systemy, postacie niezależne itp. Migracja do wersji 64-bitowej usuwa to ograniczenie i pomoże nam usprawnić proces tworzenia atrakcyjnych treści na nadchodzące lata .

Co jeszcze? SWTOR rozpoczyna dziś nowy sezon PvP, Galactic Season 4: “A Passage of Peace” (aka Battle Pass), załatwienie problemu inflacji, balans klas, nowe eventy oraz ogólne QoL.

Patch-note znajdziecie TUTAJ.

SWTOR jest darmowy, ale po zapłaceniu zaledwie 30 zł zyskacie dostęp do wszystkich dodatków i preferowanego konta. Warto, bo jest to ogromny MMORPG z prawdopodobnie najlepszą i najbardziej rozbudowaną fabułą w całym gatunku.


8 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube