Szef Star Citizen o produkcji i hejterach gry
BBC zrobiło ostatnio reportaż o Star Citizen, w którym (oprócz ogólnych informacji na temach gry) przepytano Chrisa Robertsa, szefa Cloud Imperium Games, o kulisy produkcji.
Chcecie wiedzieć, dlaczego prace nad Star Citizen trwają tak długo?
(to już ponad sześć lat)
Próbujemy zbudować uniwersum na takim poziomie (rozmiar, detale itd.), którego nikt wcześniej nie stworzył.
Zajmuje to więcej czasu, niż na początku sądziliśmy.
Poruszono też kwestię hejterów i negatywnego feedbacku, który raz po raz pojawia się pod artykułami z gry.
To akurat proste. Tamci ludzie nie zdają sobie sprawy, ile pracy trzeba włożyć w taką grę.
Taki Red Dead Redemption 2 był robiony przez siedem lat, chociaż gra jest dużo mniejsza od Star Citizen
Potrzeba czasu, żeby wszystko zbudować i dopieścić każdy element
Tyle? Niestety. Kilka banałów i ogólników, które zapewne nie przekonają „przeciwników” gry.
Nie zmienia to jednak faktu, że Star Citizen – pomimo całego zamieszania – nadal zarabia ogromne pieniądze. W samym grudniu na konto wpłynęło 20 milionów dolarów (pisaliśmy o tym wczoraj). W sumie jest to już 260+ milionów dolarów.