Zgadza się Kritika to aktualnie mielenie w kółko 3-4 dungeonów 2 razy w tygodniu plus dochodzenie do eng-game w tydzień, jednakże skoro zastanawiasz się na DN albo Elsword to raczej dungeonówki nie do końca Cię odrzucają prawda?
Nie często loguje się na forum jednak dziś zrobię wyjątek jako, że czasu mam w nadmiarze.
Właściwie gdyby nie news od ‘guru’ na stronie to nawet bym nie wiedział o powstaniu tematu.
Do rzeczy:
Jako, że dziwnie zilustrowałeś Swoje preferencje postaram się w wielkim skrócie opisać produkcję.
Przedstawie Ci grę o której mało kto pamięta i niewielu casuali daje radę w nią grać - Onigiri Online.
Orientalna, szybka, bardzo trudna oraz przepiękna gra spod skrzydeł Cyberstepu - wydawca ma pod opieką jedynie 3 gry ale to raczej czyni z niego jeszcze lepszą firmę skupiającą Swoje wykwalifikowane kadry na konkretnych celach właściwie 2 większych gier - Onigiri oraz CosmicBreak (którą także polecam sprawdzić).
Stylistyka o której mowa w temacie - Anime (po aktualizacji 10 czerwca roku Pańskiego 2017);
NPC i gracze wyglądają niemal jak wyrwane ze świata Anime ✓
Hybryda Dungeon-Open World z elementami Hunt ✓
Świetny wydawca (Cyberstep), brak p2w oraz zawsze aktywny support ✓
System Non-target oraz pełna swoboda w kreacji postaci (brak profesji, gender-lock’a) ✓
Sam decydujesz jakie skille będzie posiadał Twój oręż ✓
Gra powinna polecieć nawet na słabym kompie ✓
Kapitalny system Petów, Mountów oraz Partneróww w którym możesz przywoływać NPC z fabuły w postaci pomocy na dungeonie a nawet w trakcie walki przejąć nad nimi kontrole dostając wypasiony zestaw skilli oraz animacji adekwatnych do wybranej postaci.
Ciągłe aktualizacje, masa oryginalnych eventów i mnóstwo innych tematów.
Jest jeszcze wiele więcej innowacji o których nie będę pisał bo znowu wyjdzie jakiś esej.
Poza tym zawsze powtarzam, że najlepszy sposób sprawdzenie czy gra nadaje się do “konsumpcji” jest “własnoręczne” pobranie klienta, stworzenie postaci i w końcu przetestowanie na “własnej skórze”
Jedynym minusem jest jak by opóźnienie podczas zadawania obrażeń; mam na myśli sytuację w której castowanie skilla jest krótkie przy wysokim att. speed możesz odczuć, że DMG wchodzi z lekkim opóźnieniem.
Mankament może też stanowić fakt, że gra się odrobinę topornie na początkowych levelach, oraz ciężko na raz ogarnąć mechanikę wraz z całą zawartością gry jaka aktualnie jest na serwerach, w skrócie - dużo tego.
Dlatego też nie polecam Onigiri przeciętnym graczom których takie przeszkody mogą zniechęcić.
Uprzedzam Cię też, że bardzo dawno nie byłem aktywny bezpośrednio w grze dlatego moja wiedza opiera się na forach oraz doświadczeniach z tamtego roku jednak sądzę, że aktualny stan jest jeszcze lepszy.
Mimo wszystko jak powszechnie wiadomo wypowiadam się jedynie na temat gier w których spędziłem więcej niż 75% czasu “życia” danej produkcji, bądź gdy moja wiedza wykracza poza ponadprzeciętne granice.
Dlatego jeśli masz jakieś pytania co do tego, albo nurtuje Cię coś czego nie ująłem w mojej odpowiedzi nie wahaj się dopytać dopóki jeszcze pamiętam o tym, że uczestniczę w tym temacie.
PS:
Mógłbym polecić jeszcze SoulWorkera z tym, że od Twojego zadowolenia zależeć będzie jakim graczem jesteś.
Jeśli należysz do grona katów to rozwalisz grę w 2 tygodnie i się szybko znudzisz - za mało kontentu.
Jeśli jednak jesteś zwyczajnym graczem to będziesz się bawił z tamtejszą fabułą około miesiąc czasu.