Szykujcie się na duże zmiany w klasach Tibii

Nadchodzi największy i najbardziej rewolucyjny „balans profesji” od dawien dawna.
Będzie tak wielki, że CipSoft nie chce go robić bez porozumienia z fanami. Dlatego otwarto komentarze (pod tym postem), aby gracze mogli dzielić się opiniami, spostrzeżeniami lub krytyką dotyczącą obecnego stanu profesji.
Balans ma polegać na trzech głównych filarach:
1. Wzmocnieniu roli każdej profesji
2. Wprowadzeniu innowacji w rozgrywce
3. Poprawie jakości życia
Dlaczego to takie ważne? Bo tibijskie klasy nie są równe, a wprowadzenie Monka (Mnicha) jeszcze bardziej zaburzyło równowagę.
Czarodzieje i Druidzi to od dawna topka Tibii, czego nie można powiedzieć o Paladynach i Rycerzach, który widocznie odstają od swoich magicznych kompanów. A Mnisi? Nadal są bardzo mocni, choć specjalnie dla nich wprowadzono już kilka nerfów.
Każda profesja powinna oferować coś nowego: nowe narzędzia do eksperymentowania i nowe mechaniki do opanowania. Jednocześnie staramy się unikać zbędnej złożoności. Przykładami z przeszłości są zaklęcia, które zamieniają wrogów walczących na dystans w wrogów walczących wręcz, a także bardziej zaawansowane systemy, takie jak Harmonia.
I ostatnia uwaga: nie chcemy radykalnie zmieniać profesji.
Wiele z nich działa już dobrze, a dla nas kluczowe jest, aby każda profesja zachowała swoje mocne strony i tożsamość.