Tak wygląda Blade & Soul na Unreal Engine 4. Po prostu pięknie!
Niech przemówią słowa obrazy.
Łapcie materiały z nowego ładniejszego Blade & Soul, który – jak pewnie wiecie - przerzuca się z silnika Unreal Engine 3 na silnik Unreal Engine 4.
Pierwsze wrażenia?
Jest ładnie, jest schludnie, jest atrakcyjnie dla oka. Ale czy możemy mówić o rewolucji? Prędzej o ewolucji. NCSoft zachowało charakterystyczny dla Blade & Soul styl. System walki oraz modele postaci (nadal mamy "piersiaste" Panie) nie zmieniły się aż tak bardzo.
Największą różnicę widzimy "na zewnątrz". Od razu rzucają się w oczy lepsze tekstury, lepsze światła, lepsze cienie, lepsze animacje…
26 lutego w Korei Południowej startuje specjalny „serwer” (działający w pełni na UE4), więc wtedy będziemy mieli dla was więcej gameplay’ów. Takich prawdziwych (in-game).