Tak wygląda Blade & Soul na Unreal Engine 4. Po prostu pięknie!

Bibi

Niech przemówią słowa obrazy. 

Łapcie materiały z nowego ładniejszego Blade & Soul, który – jak pewnie wiecie - przerzuca się z silnika Unreal Engine 3 na silnik Unreal Engine 4. 


Pierwsze wrażenia? 

Jest ładnie, jest schludnie, jest atrakcyjnie dla oka. Ale czy możemy mówić o rewolucji? Prędzej o ewolucji. NCSoft zachowało charakterystyczny dla Blade & Soul styl. System walki oraz modele postaci (nadal mamy "piersiaste" Panie) nie zmieniły się aż tak bardzo. 

Największą różnicę widzimy "na zewnątrz". Od razu rzucają się w oczy lepsze tekstury, lepsze światła, lepsze cienie, lepsze animacje… 

26 lutego w Korei Południowej startuje specjalny „serwer” (działający w pełni na UE4), więc wtedy będziemy mieli dla was więcej gameplay’ów. Takich prawdziwych (in-game). 

Zobacz także

32 komentarzy

Wyszukiwarka

Najnowsze video

Forum dyskusyjne

Dodaj nas

Ankieta

Moja obecna postać w MMORPG jest...

Wyniki

Obrazek dnia

Eeeeee

Kalendarz