Tak wygląda nowy lepszy system walki w Pax Dei
Po swojej czerwcowej premierze (Early Access), Pax Dei kontynuuje rozwój swojej gry. Chodzi o rozbudowywanie zawartości, naprawę błędów, albo ulepszanie istniejących systemów.
Jednym z takich systemów, który przechodzi właśnie swój rework jest system walki.
Twórcy Pax Dei stawiają na płynniejsze ruch postaci. Bieganie stanie się domyślne, pływanie będzie mniej męczące, a obrażenia od upadków otrzymają więcej zmiennych.
Pojawi się możliwość przerwania ataków. Animacje broni zostaną przeprogramowane lub przerobione, aby poprawić responsywność i dodać atakom pędu do przodu, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie trafiać ruchome cele. Będziesz mógł również celować atakami w górę lub w dół, aby uderzać wrogów na różnych wysokościach.
Podczas walki twoja postać będzie automatycznie stań twarzą w twarz z celem w zależności od kierunku, w którym patrzysz. Poruszanie się i obracanie w kierunku wrogów podczas walki pozwoli na płynniejszy ruch w walce i zmianę celu.
Pokaz nowego system walki:
Co jeszcze?
- Wykrywanie trafień zostanie ulepszone
- Blokowanie będzie wiązało się z poważniejszymi konsekwencjami (np. przytrzymanie przycisku bloku uniemożliwi regenerację wytrzymałości)
- Celowanie zaklęć zostanie , było o wiele dokładniejsze, a cel pozostanie wyświetlany podczas całego procesu rzucania zaklęć
- Zaklęcia będą miały również paski rzucania
- Animacje ataków wrogów zostaną zmienione
- Usprawnienia kamery (koniec martwych punktów widoczności)
Pax Dei to sandboxowy inspirowany Średniowieczem MMO. Gra jest płatna i kosztuje około 160 zł.
Zapraszamy TUTAJ.