Tak wygląda nowy lepszy system walki w Pax Dei

Dodany przez guru około miesiąc temu
9 2526
Tak wygląda nowy lepszy system walki w Pax Dei

Po swojej czerwcowej premierze (Early Access), Pax Dei kontynuuje rozwój swojej gry. Chodzi o rozbudowywanie zawartości, naprawę błędów, albo ulepszanie istniejących systemów.

Jednym z takich systemów, który przechodzi właśnie swój rework jest system walki.

Twórcy Pax Dei stawiają na płynniejsze ruch postaci. Bieganie stanie się domyślne, pływanie będzie mniej męczące, a obrażenia od upadków otrzymają więcej zmiennych.

Pojawi się możliwość przerwania ataków. Animacje broni zostaną przeprogramowane lub przerobione, aby poprawić responsywność i dodać atakom pędu do przodu, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie trafiać ruchome cele. Będziesz mógł również celować atakami w górę lub w dół, aby uderzać wrogów na różnych wysokościach.

Podczas walki twoja postać będzie automatycznie stań twarzą w twarz z celem w zależności od kierunku, w którym patrzysz. Poruszanie się i obracanie w kierunku wrogów podczas walki pozwoli na płynniejszy ruch w walce i zmianę celu.

Pokaz nowego system walki:

Co jeszcze?

  • Wykrywanie trafień zostanie ulepszone
  • Blokowanie będzie wiązało się z poważniejszymi konsekwencjami (np. przytrzymanie przycisku bloku uniemożliwi regenerację wytrzymałości)
  • Celowanie zaklęć zostanie ,  było o wiele dokładniejsze, a cel pozostanie wyświetlany podczas całego procesu rzucania zaklęć
  • Zaklęcia będą miały również paski rzucania
  • Animacje ataków wrogów zostaną zmienione
  • Usprawnienia kamery (koniec martwych punktów widoczności)

Pax Dei to sandboxowy inspirowany Średniowieczem MMO. Gra jest płatna i kosztuje około 160 zł.

Zapraszamy TUTAJ.

 


9 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube