Takie są efekty wypuszczania MMORPG'a w 3 tygodnie od swojej zapowiedzi...

Tak się to niestety kończy, jeśli od zapowiedzi do Open Bety mija niecałe 3 tygodnie. Nie ma czasu na dokładne przetestowanie gry, wyłapanie bugów, błędów, niedociągnięć, które widać później na premierze.
Idealnym przykładem jest Titan Siege Online, który wystartował 2 dni temu. Nad niektórymi potworkami mamy „krzaczki”, nad innymi widnieje napis… „Multiplayer Quest Monster”.
Ale to oczywiście kropka w morzu. Zakładki w Item Shopie nadal są po azjatycku, napisy wyjeżdżają, nie wspominając już o częstych disconnectach i masie bugów w czasie rozgrywki (znikające, blokujące się mobki itd.). A później się dziwić, że nikt nie chce w coś takiego grać, a MMORPG zostaje zamykany po paru miesiącach.
Jeśli jednak nadal chcecie wypróbować Titan Siege, zapraszam TUTAJ.