Takiego MMO nie było. Oto Crosswind – ruszyły już zapisy do testów

Ale zaraz, zaraz, mówisz, że “takiego MMO nie było”, choć to wygląda na kolejnego pirackiego MMO.
No właśnie nie, a przynajmniej nie do końca. Bo o ile takie gry jak Sea of Thieves czy Skull & Bones skupiają się przede wszystkim na morskiej przygodzie, to Crosswind będzie balansował pomiędzy rozgrywką na morzu i lądzie, a wręcz tego drugiego będzie więcej.
Ponadto Crosswind to w pierwszej kolejności survivalowy MMO, który tylko rozgrywa się w alternatywnej (to ważne!) epoce piractwa, w której nie zabraknie “starożytnego zła” i elementów fantasy.
Więc oprócz ikonicznych już bitew morskich i abordaży, będziemy schodzić na ląd, eksplorować świat, zbierać surowce, walczyć z mobkami, walczyć z bossami, będziemy budować bazy, wytwarzać przedmioty itd.
Crosswind ma być przyjazny solowym graczom, ale to właśnie zabawa w grupie (i elementy MMO) mają być esencją zabawy.
Crosswind będzie Free-To-Play!
Zawiera klasyczną formułę „buduj, twórz, przetrwaj” i wymagające walki z bossami, uzupełniając ją bitwami morskimi, akcjami abordażowymi i płynną rozgrywką statek-ląd. Różnorodne aktywności PvE, PvP i endgame dostarczane z ciągłymi aktualizacjami łączą wszystko w wieczną i wszechstronną piracką fantazję.
W swojej istocie Crosswind to wyrafinowane i kompleksowe doświadczenie przetrwania. Eksploruj żywe, zróżnicowane biomy i zbieraj zasoby, uwolnij swoją kreatywność w budowaniu i wytwarzaniu, zmień schronienie w w pełni działającą placówkę. Rekrutuj i rozwijaj swoją załogę, aby przyspieszyć zbiory i produkcję. Będziesz potrzebować każdej przewagi, aby pokonać nadchodzące niebezpieczeństwa.
Crosswind przyjmuje już zapisy do zbliżających się testów (na Steamie). Ta faza będzie zawierać cząstkowy conent obejmujący świat z trzema biomami, budowanie baz, crafting, rozgrywkę morze-ląd, trzy rodzaje okrętów oraz Tortugę (pełniącą rolę społecznościowe huba).
Zainteresowani?


