Teamfight Tactics: Żywioły powstają, czyli sezon drugi!

Dodany przez PefriX około 5 lat temu
1 3180
Teamfight Tactics: Żywioły powstają, czyli sezon drugi!

Riot Games poinformowało, że sezon drugi jest już dostępny w Teamfight Tactics. Oznacza to również, że pojawiła się aktualizacja, podobno wywracająca zabawę do góry nogami. Zestaw „Żywioły powstają” jako pierwszy zastępuje całkowicie bohaterów, pochodzenie i klasy, które znacie z bety.

W tym sezonie bohaterów łączą żywioły, a nie pochodzenie, ale zasady pozostają takie same. Rozstawiajcie wielu różnych bohaterów związanych z tym samym żywiołem, żeby odblokować potężną premię za cechy!.Wszystkie kopie tego samego bohatera korzystają z premii żywiołu, ale tylko pierwsza kopia liczy się do określenia, ilu unikalnych bohaterów wystawiacie, nawet jeśli różnią się one poziomami.

  • Kryształ (Skarner, Taric, Ashe) - Wystawienie wielu bohaterów kryształu zapewnia im maksymalny pułap obrażeń, które mogą przyjąć podczas pojedynczego ataku lub trafienia umiejętnością.
  • Pustynia (Renekton, Sivir, Azir, Khazix) - Wystawienie wielu bohaterów pustyni redukuje pancerz wrogiej drużyny. Redukcja będzie tym większa, im więcej bohaterów zostanie wystawionych.
  • Elektryczność (Ornn, Volibear, Zed) - Wystawienie wielu bohaterów elektryczności sprawia, że zadają obrażenia pobliskim wrogom za każdym razem, gdy wyprowadzą trafienie krytyczne lub zostaną nim trafieni.
  • Lodowiec (Warwick, Volibear, Braum, Ezreal, Olaf) - Wystawienie wielu bohaterów lodowca daje szanse, że ich ataki ogłuszą wrogów, efekt rośnie wraz z liczbą bohaterów lodowca.
  • Piekło (Zyra, Diana, Varus, Qiyana, Kindred, Annie, Brand) - Wystawienie wielu bohaterów piekła sprawia, że ich umiejętności tymczasowo podpalają grunt pod swoimi celami, zadając obrażenia stojącym w płomieniach wrogom. Obrażenia zwiększają się wraz ze wzrostem liczby bohaterów piekła.
  • Światło (Nasus, Vayne, Jax, Aatrox, Soraka, Yorick) - Wystawienie wielu bohaterów światła sprawia, że w momencie śmierci leczą innych bohaterów światła o pewien procent swojego maksymalnego zdrowia i dają im prędkość ataku na pozostałą część rundy (efekt kumuluje się w przypadku śmierci kilku bohaterów światła). Leczenie i przyspieszenie są tym większe, im więcej jest bohaterów światła.
  • Stal (Rek′Sai, Nocturne) - Wystawienie wielu bohaterów stali sprawia, że gdy ich zdrowie spadnie poniżej 50%, na chwilę stają się niewrażliwi na obrażenia.
  • Góra (Taliyah, Qiyana, Malphite) - Wystawienie wielu bohaterów góry zapewnia losowemu sojusznikowi ogromną tarczę na początku walki.
  • Ocean (Vladimir, Thresh, Syndra, Qiyana, Nautilus, Nami) - Wystawienie wielu bohaterów oceanu zapewnia sojusznikom cykliczne uzupełnianie many. Ilość many zwiększa się wraz z liczbą bohaterów oceanu.
  • Trucizna (Kog′Maw, Dr Mundo, Twitch, Singed) - Wystawienie wielu bohaterów trucizny sprawia, że w wyniku obrażeń zadanych przez ich ataki i umiejętności wrogowie muszą zużywać więcej many na skorzystanie ze swoich umiejętności.
  • Cień (Malzahar, Kindred, Veigar, Sion, Master Yi) - Wystawienie wielu bohaterów cienia sprawia, że przez pierwsze kilka sekund walki zadają oni zwiększone obrażenia, a także przez kilka sekund po udziale w zabójstwie. Gdy bohaterów cienia jest więcej, wszyscy oni zadają zwiększone obrażenia po tym, gdy dowolny z nich weźmie udział w zabójstwie.
  • Wiatr (Yasuo, Qiyana, Janna) - Wystawienie dwóch bohaterów wiatru daje twojej drużynie szansę na unik.
  • Las (Maokai, Ivern, Neeko, LeBlanc) - Wystawienie wielu bohaterów lasu sprawia, że na początku walki jeden z nich tworzy losowo swojego klona (włącznie z przedmiotami).

Nie wolno również zapominać o klasie bohatera. Klasa bohatera opisuje, w jaki sposób dany bohater walczy, i działa podobnie do żywiołu, zapewniając dodatkowe premie za cechy, zależne od tego, ilu unikalnych członków danej klasy macie w swojej drużynie (tutaj także nie liczą się zduplikowani bohaterowie).

Każda gra z zestawem „Żywioły powstają” pozostaje pod wpływem jednego, losowo wybranego żywiołu: piekła, oceanu, góry lub wiatru. To, który żywioł ma aktualnie wpływ na grę, można sprawdzić w środku karuzeli. Wpływ żywiołu objawia się na kilka sposobów. Po pierwsze żywioł gry determinuje żywioł Qiyany. Po drugie podczas spotkania ze smokiem pojawia się Smok Żywiołu odpowiadający żywiołowi gry. I wreszcie żywioł gry ma wpływ na nową mechanikę pola żywiołu.

Gdy znajdziecie się w Konwergencji, jedno losowe pole zostanie nasycone żywiołem gry, w każdej rundzie wzmacniając bohatera, który zaczyna na nim walkę. Gdy gra dojdzie do etapu 3–1, powstanie drugie pole żywiołu. Na planszach wszystkich ośmiu graczy wybierane są te same pola.

Więcej informacji znajdziecie tutaj.


Za powyższy wpis odpowiada PefriX, czyli ja.


1 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube