TERA: System osiągnięć. Statystyki śmierci postaci

Dodany przez guru około 14 lat temu
0 4230

Nikt chyba nie ma wątpliwości, że TERA Online będzie niezwykłym MMORPG’iem. Oprócz unikalnej grafiki, gra będzie posiadać bardzo rozbudowany system osiągnięć (Achievement System), który możemy się równać chyba tylko z tym co widzimy w World of Wardraft lub Guild Wars.

Wraz z zdobywaniem punktów doświadczenia i wykonywaniem zadań, nasza reputacja będzie rosnąć, co zaowocuje dostępem do dodatkowych korzyści i bonusów. Punkty będą także zależeć od innych elementów, czasem błahych i mało znaczących. Bo jak inaczej nazwać statystyki śmierci bohatera lub posiadanych mikstur od początku zabawy.  Oprócz korzyści materialnych jest to także ciekawostka dla nas samych. Ja na przykład chciałbym wiedzieć ile złota wykorzystałem na ten przedmiot. A wy?

To jednak nie jedyna droga powiększenia reputacji. Punkty otrzymamy też za eksplorację świata TERA, poszukiwanie składników i walkę Player vs Player.

Brzmi interesująco. Przypominam, że premiera TERA Online nastąpi w 2011 roku. Dotyczy to zarówno wersji północnoamerykańskiej jak i europejskiej, za którą odpowiada Frogster (ten od Runes of Magic). 


0 Komentarzy


Ostatnie gry

Najnowsze filmy z naszego YouTube