The Crew ma 10 milionów graczy. Połowa z nich kupiła grę za pieniądze, a druga połowa zgarnęła za darmochę
Czyli społeczność The Crew dzieli się teraz na dwa obozy:
1. Obóz numer 1: osoby, które kupiły egzemplarz za swoje ciężko zarobione pieniądze.
2. Obóz numer 2: osoby, które skorzystały z darmowego giveawaya, bo same z siebie nigdy nie wydałyby 50-150 złotych na grę.
Łatwo to sprawdzić. W czerwcu, populacja The Crew liczyła zaledwie 5 milionów osób. We wrześniu zorganizowano jednak miesięczną promocję, podczas której w prosty sposób można było złapać darmowy egzemplarz gry. Teraz mamy 10 baniek, więc 4-5 milionów na pewno pochodzi z „bezpłatnej” strony.
Przynajmniej Ubisoft nabił sobie statystyki i może teraz szpanować na prawo i lewo 10 milionami osób.
Tak się przypadkiem złożyło, że 10 milionów graczy pokrywa się z drugimi urodzinami tego wyścigowego MMO. Z tej okazji łapcie infografikę... i Lamborghini Huracán - dla osób, które jeżdżą po The Crew od stycznia 2015 roku.
Szczegóły TUTAJ.